לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיטריה ירוקה

מטריה ירוקה

כינוי:  מיטריה ירוקה

מין: נקבה

Skype:  ירוקה 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

פרה לא מתקמטת


מתי שהוא נמאס לי לכתוב והינה אני כותבת שוב

אני לא ממש יודעת על מה אני הולכת לכתוב כי תקוע לי משהו בשן

היום חשבתי לעצמי למה בעלי החים שהם מתבגרים או נהיים זקנים הם ניראים בדיוק אותו דבר ואנו בני האדם משתנים ומצתמקים,המחשבה עלתה לי מכיוון שאתמול ראיתי קרובי משפחה שלא ראיתי לפחות כ10 שנים ופשוט הייתי בהלם כמה הם התבגרו ,האם גם הם חושבים את אותו הדבר עלי?

סביר להניח שרק אותם אלה שלא רואים אותנו בתכיפות גבוהה יכולים להעיד שהזמן עושה את שלו.

הפרה למשל זו שזוכה להגיע לגיל מופלג ניראית בדיוק אותו דבר ,כך גם הכלב .

רק אנחנו מתקמטים אני למשל נמצאת בהכחשה שיום אחד גם אני אהיה זקנה אני פשוט מסרבת להאמין שזה יקרה,אני יודעת שזה שמע מטופש אבל ככה זה אצלי.

כך הדבר לגב התיחסותי להוריי שהם כבר בני 75 בשבילי הם צעירים תמיד וסבתא קלרה מעום לא נפטרה.

ילה ביי פשוט הקטנה שלי מקטרת

ביי

 

נכתב על ידי מיטריה ירוקה , 10/12/2008 14:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , תחביבים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטריה ירוקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטריה ירוקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)