לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ראאעער X:



Avatarכינוי:  RAWR XD

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

9/2010

פייגווור 3;




שאאלום לכם אנשים מסוקסקים שלי 3;


השבוע עבר עליי ממש טוב D:

* עשיתי לק מזוברר שעעקסי 3;

* עשיתי [ סופסוף] פססים D:

* הלכתי עם דנוווצ' עננבל ויוובל לארוומה והיו צחווקים (:

* אחוותי הביאה לי תמוונה של אלכס אוונס *-*

* קניתי שרשרת נייטיים חאדשה ^^ 

* עששייתי ווואמפייר <:

* התחלתי עם חאתיכים שמעעקסים מכיתה י"א *~*


וזהוו בערך .. ;]


מממ.. שאלון :
 

1. בוקר- אין כל סיבה לקום אבל הטלפון מצלצל כל חצי שנייה. מה תעשי?

שמה תכרית על הראש ומתעלמת -.-

 

 2. מה מוציא אותך מדעתך?

 שמשקרים לי , צביעות , שעושים דווקא , פאקצות מתלהבות OO:

 

3. אם התעצבנת, כמה זמן לוקח לך להירגע ואיך?

ממ.. תלוי . שאני נמצאת עם אנשים שאני אוהבת 3 > 

 

4. מה מרגיע אותך? 

מוווזיקה DD:


 5. מה הדבר הכי משוגע שעשית בשעת כעס?

 הבאתי למיישוו כאפה 3;

 

 6. כשאת טועה, את מתנצלת?

כע ;] אבל רק אם אני מרגישה שאני אשמה .. =\

 

7. האם את מאמינה שלספור עד 10 יעזור?

חחח ממש לא LOL

 

8. כמה פעמים בשבוע את מוצאת את עצמך עצבנית?

ממ .. פעמיים \ שלוש \ ארבע P:

 

9. מה את חושבת על הקשר שבין הדרך שאת מגיבה לדברים לבין התרבות בה גדלת?

O__O

 

10. הכל בא מהבית?

האמהאמ.



הבטחתי תמוונות .. וקיימתי < :

]אני יודעת שאני לא פוטוגנית ] XD 

[ עם הפסים  הכחולים] 3 ;

גאאד יצאתי שמננע O:

emo girl

לפניי היום הראשון בבצפר D;


סתם אחת XD


חח חולה על המסוקסים האלה *-*

                                                                                                                             
RAWR ;3

 

נכתב על ידי RAWR XD , 4/9/2010 20:13  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



777
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRAWR XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RAWR XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)