לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ראאעער X:



Avatarכינוי:  RAWR XD

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

8/2010

כיתה ט' בייבי DD:



כיתה ט' בייבי DD:

* אני מקווה שאנשים לא נלחצו מהכוותרת .. S: *


  שלוום לכם אנשוושים מאגניבים P;

היוום הראשון בבצפר היה משעמם אבל פסדר ^^

המווורה לספרוות הלחיצה אותי  עד מוות *~* ,

אני וספייר ירדנוו על זייניקיות XD ,

ובשיעווור טומטוממטיקה אני ודנדן עשיינו צחווווקים והיה כייייפ (:

תמווונות ? בקרוב . D":



היוום [אחרי בצפר] הלכתי לקניון עם שרוון  P:

ראיינו פרחה נמרחחת [ ><] על יומן של ג'סטין ביבר S:

בעעע O:

* עדיין ישלי הזיות* XD

...


קניתי מחלייק מזווובר שעעקסי 3;

המחליק המנוומר [ הפחות שעעקסי שלי] התקלקל אחריי שמייכל עשתה בו ניסויים ><

קניתי גם 3 גוופיות של הלוו קיטי ועיפרון שחוור (:

 ...


זהוו  ,

החיים שלי משעממים תחת XD

 [ ואני גאה בזה . ]


שייר לסיוום ~ תלחצו עליי D:



RAWR ;3  

נכתב על ידי RAWR XD , 29/8/2010 19:58  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

777
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRAWR XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RAWR XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)