לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אוּאָה?!אוּאָה?! אַבּוּאָם!!! vfvfvfvfvfvf!!! שָם!

כינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2005

הפרסומת המחליאה ביותר של השנים האחרונות


שמעתי אותה ברדיו כמה פעם, וכשחיפשתי עכשיו בגוגל את הטקסט המדויק שלה למדתי שיש לה גם גירסה טלוויזיונית. אני מדבר על הפרסומת לדיזיין סנטר, שבה קריין אומר בקול דרמטי משהו בנוסח:
"החור באוזון...הצפיפות בכבישים...זיהום האוויר...הדולפינים הנכחדים...הניכור האנושי...האלימות. את העולם אי-אפשר לשנות. את הבית -"
ואז הוא עובר לטון עליז -
"כן!", ומתחיל בלהג הפרסומי הרגיל.

אין להם בושה שם, במשרד הפרסום ברוקנר נטע. ענף הפרסום הוא אחד מאבני היסוד של המערכת הכלכלית שבה אנחנו חיים, שגורמת, בין השאר, ל- בואו נראה: הרס הסביבה, צפיפות בכבישים, זיהום אוויר, פגיעה במגוון המינים, חברה מנוכרת, פשע ואלימות.

כפי שאני רואה את זה, הפרסומאי שכתב את הפרסומת הזו משתתף בלינץ' של העולם והחברה האנושית הבריאה, וכשהם גוססים לנו מול העיניים, מה שהוא בוחר לעשות זה להשתין עליהם ולצחוק. גועל נפש.

דורית צימנד-שיינר כתבה על הפרסומת הזו ב-ynet, ולא לקחה אותה קשה. נראה לי שהיא לא שמה לב שיש קשר בין האסקפיזם שעליו היא מדברת לבין הניכור בחברה.
נכתב על ידי , 22/7/2005 02:47   בקטגוריות ל"ס נגד התקשורת  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לל''ס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ל''ס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)