 אוּאָה?!אוּאָה?! אַבּוּאָם!!! vfvfvfvfvfvf!!! שָם! |
|
הברק מכה באותו עיתון פעמיים ביום שני קיבלתי SMS מ-312/67: "כתבה בידיעות אחרונות על אלון". אלון הוא בחור נחמד שמתחרה בליגת מירוצי המכוניות שלנו, ובשבילו הייתי מוכן לקנות עותק של ידיעות אחרונות, עיתון שאני די מתעב. הכתבה היתה לא רעה, מאוד מפרגנת, ושמחתי שקניתי את העיתון בשבילה. העיתון נשאר על השולחן במטבח ארבעה ימים. היום 97.3- קוראת לי: "ל"ס, יש בעיתון כתבה על 8+90!". מסתבר שבאותו עיתון היתה כתבה קצרה על חברה אחרת שלי. כתבה די גרועה - אני חושב שאני יכול לספור שם משהו כמו 15 טעויות בשלוש פיסקאות - אבל גם זו היתה כתבה מפגרנת ששמחתי לקרוא.
אם מישהו מתנדב לחשב את הסיכוי שדבר כזה יקרה, אני מאוד אודה לו.
| |
הפרסומת המחליאה ביותר של השנים האחרונות שמעתי אותה ברדיו כמה פעם, וכשחיפשתי עכשיו בגוגל את הטקסט המדויק שלה למדתי שיש לה גם גירסה טלוויזיונית. אני מדבר על הפרסומת לדיזיין סנטר, שבה קריין אומר בקול דרמטי משהו בנוסח: "החור באוזון...הצפיפות בכבישים...זיהום האוויר...הדולפינים הנכחדים...הניכור האנושי...האלימות. את העולם אי-אפשר לשנות. את הבית -" ואז הוא עובר לטון עליז - "כן!", ומתחיל בלהג הפרסומי הרגיל.
אין להם בושה שם, במשרד הפרסום ברוקנר נטע. ענף הפרסום הוא אחד מאבני היסוד של המערכת הכלכלית שבה אנחנו חיים, שגורמת, בין השאר, ל- בואו נראה: הרס הסביבה, צפיפות בכבישים, זיהום אוויר, פגיעה במגוון המינים, חברה מנוכרת, פשע ואלימות.
כפי שאני רואה את זה, הפרסומאי שכתב את הפרסומת הזו משתתף בלינץ' של העולם והחברה האנושית הבריאה, וכשהם גוססים לנו מול העיניים, מה שהוא בוחר לעשות זה להשתין עליהם ולצחוק. גועל נפש.
דורית צימנד-שיינר כתבה על הפרסומת הזו ב-ynet, ולא לקחה אותה קשה. נראה לי שהיא לא שמה לב שיש קשר בין האסקפיזם שעליו היא מדברת לבין הניכור בחברה.
| |
דפים:
|