לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ס"ס

קראו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

בלוג חדש


בלוג חדש . לא חדשה בישרא .
מה עוד צריכים לדעת ?
כלום .

סיפוווור ..
* מזכירה - למי שלא מתאים הסיפור שלי - יש את האיקס הקטן הזה בצד למעלה *
רק להזכיר .

"טוב אז נדבר מאמי " אמרתי לתוך שפורפרת הטלפון .
"ביי " אמרה חברתי הדס
ניתקתי . הלכתי להתארגן למסיבה , ידעתי שאני מבלה יותר מידי .
הגיע הזמן למצוא עבודה/קריירה . כרגע, לא היה בראש שלי ללכת לאוניברסיטה , רק לפני חודשיים השתחררתי מהצבא. לפני שבוע בערך החלטתי לתלות כמה מודעות למוכרת בחנות בגדים , אבל ירדתי מן הרעיון .
בינתיים , אני סתם מבלה לי בעיר עם חברותיי .
סידרתי כמה כלים במדיח והלכתי לחדרי במטרה לדעת מה אני עומדת ללבוש למסיבה,פתחתי את ארוני ושני זוגות התחתונים והחזיות שקניתי עם הדס אתמול ביצבצו לה בין המון הבגדים התלויים על הקולבים . הוצאתי אותם והסתכלתי עליהם שוב ושוב.
איזו בחירה מעוולה , החמאתי לעצמי . עברתי בין אחד לשני , ככה לפני חמש דק' . סט הראשון (לחצו על הקישור)היה לבן .
והסט השני היה אדום .
כבר מתתי ללבוש אותם , הרגשתי חרמנית בטירוף , הרגשתי שאני צריכה איזה עינוג קצרצר .
פתחתי את דלתות הארון שוב, ולקחתי את הקופסה החומה הסגורה בצד התחתון של הארוך , הוצאתי מכשיר עינוג חשמלי והדלקתי את המוזיקה הרועשת מהסטריאו שלי על פול ווליום .
ובינתיים עברו מחשבותיי מאחת לשנייה .
נזכרתי כמה התביישתי אחרי כל פעם שהייתי גולשת באתרי פורנו בגיל 12 , וכמה התביישתי כאשר התחלתי לאונן בגיל 14, וכמה התביישתי שאני הראשונה ששכבה עם מישהו מהשכבה בגיל 16 , ואיך התביישתי כאשר התנשקתי עם בת בגיל 17, ואיך התביישתי כאשר שתי אויבות מושבעות שלי בתחילת הצבא פירסמו תמונות שלי בעירום באינטנרט .
כפי שאני זכרתי את החיים שלי, הם היו בושה אחת גדולה .
אבל לא לפני הרבה זמן , הבנתי שאין לי במה להתבייש . הבנתי שלכל חברה/קהילה יש את המנהגים שלה , אני פשוט צריכה לדעת לאיזו להשתייך .
ואז נזכרתי איך לפני הצבא שכרתי דירה בת"א , התחלתי ללכת לבתי קפה, להתחבר לאנשים חדשים, ובאותה הדרך הכרתי את הדס שמאז החברה הכי טובה שלי .

הורדתי את המכנס האפור הקצר שלי ואז את החוטיני השחור והכנסתי את מכשיר העינוג לפות שלי , ולחצתי על הכפתור , המכשיר החל לרטוט והרגשתי מדהים , הכנסתי את ידי מתחת לחולצה ותפסתי בשד השמאלי שלי .
זה זז בתוכי , בינתיים אני מאוננת ביד ימין, שוחקת את הדגדגן האדום, הנפוח והבולט שלי .

כשהרגשתי שאני גומרת , נשכבתי מהר על המיטה , והשפרצתי החוצה נוזל לבן וסמיך , כן, אני בין המעטות שמשפריצות כשהן גומרות .

לבשתי את החוטיני השחור , והלכתי להביא מטלית מהמטבח לנקות את הרצפה ואת הקיר מהשפיך . כאשר סיימתי לנקות, שמתי את המטלית על השולחן וחזרתי ל"מטלותיי" , חיפשתי בגדים למסיבה, חיפשתי משהו סקסי וקצת חשוף.
לבסוף לקחתי שמלת מיני שחורה שמחשופה היה פתוח עד לפופיק,חזיית פוש-אפ עם חוטיני מלמלה שחור , מגפי עקב שחורות עד לברך ושמתי את כל אלה על המיטה מוכנות .
בעודי עם חוטיני וחולצה , צילצל הפעמון בדלת הדירה .
הלכתי בעודי שוכחת איך אני לבושה ופתחתי את הדלת , השכן בן ה-40 עמד בפתח "כן?" שאלתי אותו
הוא עמד בהלם , הפה שלו היה פתוח ופעור .
קלטתי בשנייה איך אני נראית וטרקתי את הדלת , עייני היו פתוחות ופעורות בדיוק כמו הפה שלו , כססתי את שיניי מתוך לחץ, אבל אז נטלתי אותם כי הבטחתי לעצמי שאני לא כוססת יותר .
פתחתי טיפה את הדלת כך שרק הראש הציץ ואמרתי "כן?" עם לחיים סמוקות ועיניים מתנצלות .
"שני דברים" הוא אמר, ראיתי שהוא די התגבר על המראה שהיה לפני חצי דקה .
"הראשון , רציתי לשאול אם את יכולה לסגור את המוזיקה בבקשה? או להחליש ? אישתי מנסה להרדים את התינוקת . ודבר שני , כמה את לוקחת לשעה ? " הוא חייך .
אין , הוא מתבדח. טרקתי לו את הדלת בפעם השנייה , אבל ישר התעשתתי , ופתחתי את הדלת כמו מקודם ואמרתי "150 ש"ח" בתקווה שהוא יבין את הבדיחה .
"אהה . אז אפשר להכנס ?" אמר לי והצביע עם אצבעו על הדלת .
"לא ! צחקתי איתך! לא משנה , אני אחליש " אמרתי וטרקתי לו את הדלת , אבל עכשיו לא התכוונתי לפתוח אותה שוב.
נעלתי וחזרתי את חדרי .
נשכבתי על המיטה , ונרדמתי .

למי שעוד לא הבין , זה סיפור סקס . אז למי שלא אוהב , יכול לצאת .


נכתב על ידי , 3/10/2008 16:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#$%^&* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #$%^&* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)