לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Smile And I’’ll Smile Back



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 301869598 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

געגועים 3>


שלום שלום ^^

 

אחריי כ"כ הרבה זמן שלא כתבתי בבלוג, נהיה לי חשק לחזור לכתוב שוב^_^

 

כ"כ הרבה דברים קראו מאז.. שאי אפשר לספר הכל...

 

 אבל מה שכן את זה אני רוצה לספר לפניי כשבועיים נפרדתי מחבר שלי ואעאעאעאע אני אוהבת אותו ואני רוצה להיות איתו אבל -לא-

אני כל הזמן חושבת עליו ואני כל הזמן רואה אותו, איך שהוא אנחנו נתראים בטעות לכמה דקות..

הוא ילד רעשני אוהב מסיבות בלאגנים מכות ובמיוחד לשתות ואני ההפך הגמור ממנו (אני כן אוהבת מסיבות ולשתות אבל עד גבול מסויים)

פשוט עיצבן אותי שבראש השנה היינו אמורים לצאת ביחד לאיזה בר או משהו ופשוט הוא לא ענה לי לפאלפון יומיים,

ואז הוא התקשר אליי בלילה בקול של שיכור תחת והוא באמת היה שיכור תחת וזה ממש עיצבן אותי -_-

ופשוט לא היה לי כבר כוח ונפרדנו.. יום למחרת אני מגלה שהוא היה במסיבה וכל זה.. שזה עוד יותר עיצבן אותי...

ועכשיו אחריי שבועיים ומשהו שאנחנו כבר לא ביחד... אעאעאע אני לא יכולה אני פשוט מתחרפנת!

אני אוהבת אותו!!!! אוףףףףף אבל אני יודעת שלא אנחנו לא נהיה ביחד! למרות שאני מתה שנחזור...

גם בזמן האחרון התחלנו להתכתב בפייס יותר נכון הוא התחיל והוא אמר לי שהוא מתגעגע אליי

והוא מתקשר אליי וכל הזמן אומר בואי נפגש ובואי נדבר.. אני בערך יודעת על מה הוא רוצה לדבר..

אבל עם זה יגיע לקטע של לחזור וזה עד כמה שאני רוצה אז זה אנחנו לא נחזור כי הוא פוגע בי כל הזמן

אעאעאע זה כ"כ מעצבןןןן! -_-

כי בכל זאת היינו כמעט חצי שנה ביחד :(

אוף אני לא יודעת מה לעשות איתו!

אני כ"כ רוצה להרגיש את הספתיים שלו, את הגוף שלו , את החיבוקים שלו זה כ"כ חסר ליייי =((((

אני מתגעגעת עליווו!


 

 

לילה טוב אנשים ושבת שלום =)

נכתב על ידי , 1/10/2010 00:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWho the hell is that girl? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Who the hell is that girl? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)