לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Never underestimate the power of a woman

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

זמן.


הנושא הזה מצליח לבלבל אפילו אותי, אבל תפיסת העולם שלי היא כזו-

ההווה, העבר והעתיד הם מעגל אחד גדול, אבל לא מעגל שנשאר באותו מקום ורק חוזר להתחלה,

אלא מעגל שחוזר על עצמו שוב ושוב, בכל נקודה בזמן.

 

אני לא חושבת שמישהו באמת יצליח לפתור את התעלומה הזאת,

או להמציא מכונה שאפשר לחזור איתה בזמן.

לי נראה, שאפילו עם המדע שיש היום והמדע שבטח יהייה בעתיד,

לא יצליחו להמציא כזה דבר.

הנושא הזה, הזמן- עבר, הווה, עתיד- הוא פשוט מסובך מידי.

אבל זאת רק הדרך שבה אני תופסת את העניין.

נכתב על ידי , 11/11/2008 19:23  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יצחק רבין ז"ל.


"קשה לבנות מגדל מחלקים שהם לא דומים.

החלק הזה לא מתאים לזה,

ואי אפשר לשים על לבנה קטנה לבנה גדולה.

צריך להיות אדם מאוד מוכשר כדי לבנוצ מגדל מסודר, ישר.

אך בבעיטה אחת אפשר להרוס,

למוטט מדינה שנבנתה לבנה על לבנה,

מחומרים שהם לא דומים,

שהם מאוד מורכבים."

 

זה ממכתב שכתבה בת חן ללאה רבין, לפני שהיא [בת חן] נפטרה בפיצוץ שהיה בדיזינגוף ב-1995.

היא כתבה אותו על רבין, אך בכל המכתב הארוך לא הזכירה את השם שלו.

כמו שאמרנו היום בדיון בכיתה, כנראה שהיא שייכה את זה לא רק לרבין, אלא לכל אחד.

קטע יפה, לא?

 

 

 

 

יהי זיכרו ברוך.

נכתב על ידי , 10/11/2008 14:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש.


יותר שמח , יותר צבעוני, משקף את זה שעוברת עלי תקופה טובה, ושאני לא רוצה שהיא תגמר.

אולי פחות יפה מהקודמים, אבל אני אוהבת אותו. וזה העיצוב שאני רוצה לזמן הקרוב. :)

ציונים טובים, הכל ממש טוב עם החברות, אני מרגישה קשורה, לא בודדה. כיף לי.

רק שימשיך ככה.. P:

נכתב על ידי , 9/11/2008 20:51  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילדה עם התלתלים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילדה עם התלתלים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)