לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לבד יותר מדי


פשוט לבד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

חולה שוב ;


חום גבוהה הקאות וכל היום לשבת ביטה זה לא גימלים זה סיוט בעעע היום היינו אומרות ללכת לסרט ולא יכלתי לקום מהמיטה ולנסוע לתל אביב אני לא עובדת שאני חולה כי אני לא יכולה לזוז ואני לא יכולה גם ללכת לסרטים אף אחת מהחברות שלי לא מתקשרת לראות מה שלומי בכלל ואלה שאני התקשרתי אליהם רק בכו על הצרות שלהם ... ככה אני מלאה במזל
נכתב על ידי lonly agin :( , 21/1/2009 20:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא יודעת מה יש לה


לא בא לה לראות אותי לא בא לעשות כלום היא מתחמקת ממני היא בקושי עונה היא לא חוזרת ולא מתקשרת היא לא עונה להודעות אני באמת לא יודעת וזה כל כך כואב ואני לא מבינה למה היא עדין כל כך חשובה לי עם היא כל כך לא כמו פעם היא לא דואגת לא ממש אכפת לה יותר משום דבר שקשור אלי לא בא לה לבוא לא בא לה שאני יבוא לא בא לה להיפגש בכלל לא בא לה לדבר איתי לא בא לה לשמוע מה עבר עלי ולא לספר מה היה איתה אנחנו כבר לא באמת חברות רק מישהי שמתחננת לדקת שיחה כל יום ומישהי שלא אכפת לה זה מה שנשאר ואני אפילו לא מבינה למה והרמיזה הכי קטנה לזה תוביל לריב אני לא יודעת מה לעשות או אם זה איי פעם יעבור לה רע לי :(
נכתב על ידי lonly agin :( , 17/1/2009 22:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את צופה בתוכניות ראליטי?
לפעמים

מה דעתך על תוכניות ראליטי? האם זו שטות, או דבר מעניין שאין בו כל רע?
זה שטותי כי זה לא באמת אמיתי אנשים תמיד מתנהגים אחרת מול מצלמה

האם היית משתתפת בתוכנית ראליטי?
אולי בהישרדות אבל לא בשביל הראלטי ... בשביל האי הבודד וקצט שקט משאר העולם

איזו תוכנית ראליטי אהובה עלייך ביותר? מדוע?
הישרדות

האם לדעתך, כוכבי תוכניות ראליטי הם אנשים שהתהילה תעבור להם ברגע, או כוכבים עם פוטנציאל להפוך לסלבריטאים של ממש?
זה יעבור

האם את זוכרת אנשים ספציפיים מתוכניות עבר בתחום הראיליטי? אם כן, את מי למשל?
לא..

האם לדעתך צפייה של 24 שעות בתוכניות ראליטי כמו האח הגדול זו התעניינות לגיטימית, או חטטנות לשמה?
זה הגזמה מי שצופה בזה 24 שעות הוא בן אדם מגזים

איך היית מתייחסת לבן משפחה קרוב או בן-זוג, הבוחר להשתתף בתוכנית ראליטי? היית תומכת בו?
תלוי איזה תוכנית

האם היית רוצה להתפרסם בעצמך בתוכנית ראליטי?
לא...

האם ראליטי הוא טרנד שיחלוף עם הזמן, או משהו מעניין שיזכה תמיד לרייטינג גבוה?
אם הם יהיו מקוריים אולי זה יצליח אבל עם הם יעשו הישרדות 10 והאח הגדול 87 זה לא יעניין אף אחד

נכתב על ידי lonly agin :( , 16/1/2009 15:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  lonly agin :(

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlonly agin :( אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lonly agin :( ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)