לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם אחלה! חומוס אחלה!



יום הולדת שמחAvatarכינוי: 

בת: 26

ICQ: 496473163 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008


.

 

נכתב על ידי , 4/10/2008 21:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הייי שמי מיכל& בעוד 10 ימים יש לי יום הולדת היה לי מסיבה אני מזמינה חלק מהבנות וחברה שלי שקוראים לה ילין נוסעת לגרמניה אני שמחה חוץ מילדה אחד אני שונאת אותה ואני מסתירה מאוד כי היא לקחה לי את חברתי ילין האינו החברות הכי טובות והיא סכסה בינינו ואני כזאתי שמדברת ומשחקת אבל בלב באלי להרוג אותה והבית ספר שלנו רגיל והיא דדיה  והיא משכנעת שהדדים הכי טובים עלק
נכתב על ידי , 4/10/2008 21:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





http://www.siz.co.il/"> src="http://up25.siz.co.il/up2/xzmzykmnndnq.jpg" border="0" alt="העלאת תמונות - סיז" />

 

הייי שמי מיכל  בעוד 10 ימים יש לי יום הולדת היה לי מסיבה אני מזמינה חלק מהבנות וחברה שלי שקוראים לה ילין נוסעת לגרמניה אני שמחה חוץ מילדה אחד אני שונאת אותה ואני מסתירה  מאוד כי היא לקחה לי את חברתי ילין האינו החברות הכי טובות והיא סכסה בינינו

 

נכתב על ידי , 4/10/2008 21:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכל- זאתי מהבלוג D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכל- זאתי מהבלוג D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)