לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קינשסה-מילים, יצירה וחיים


ברוכים הבאים לבית המילים שלי. אני מזמינה אתכם להצטרף לעולם האומנות והעשייה שלי, לעולם הצבעוני שלי. מוזמנים להצטרף. יפעת

Avatarכינוי:  קינשסה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

פעם שלישית גלידה (?)


1. כתבתי את הפוסט הזה פעמיים, זאת הפעם השלישית.

2. נראה לי ומרגיש לי שעוד מעט דגן יתעורר ואז הסיכוי שהפוסט הזה יכתב ידחה בעוד...

3. במשפט אחד: למיקוש הייתה ממולדת בנובמבר. והיא קיבלה את מתנת יום ההולדת שלה ממני במרץ. הכנתי לה מיני אלבום אחרי נסיונות כושלים עם סרט אלכסון. (זה יותר ממשפט לא?(-:

4. היא קיבלה את המתנה ב 2 חלקים. את האלבום היא קיבלה כשנפגשנו כמה חברות לערב בנות. את הקערות היא קיבלה בביקור משפחתי אחר. ולמה? כי לא מצאתי את הקערות שנקנו לפני הלידה.

5. יש לי שכחת הריון. זה עובר אני מקווה. המלצות?...

6. המחזיק מפתחות הוא לזיקוקי שחגגה לא מזמן יום הולדת. לא ידעתי מה להכין לה. הייתי בטוחה ואני עדיין בטוחה שמחזיק מפתחות/עדיפון לפלאפון באורך של 35 ס"מ  צבעוני שכזה היא לא תכין לעצמה לבד. אז אני הכנתי לה.

7. האלבום של מיקוש- שילוב של בדים ונייר. המחזיק מפתחות של זיקוקה- הרבה צבע, חוטים ושימחה....

8.  יש לי עוד כמה דברים להעלות ולשתף אבל לשמחתי יש לי גברבר מתוק שקובע לי את הלו"ז. זה כיף גדול גדול גדול.

9. אני מחכה בסבלנות ואתם?...

 

 









10. בנתיים הספקתי להניק את דגן. ורק אחרי השיגור אני אדע באמת אם זכיתי בגלידה...

 

יום טוב יפעת

 

 

 

 

נכתב על ידי קינשסה , 11/4/2010 11:54   בקטגוריות אופטימי, אישי, תפירה, נייר  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקינשסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קינשסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)