לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קינשסה-מילים, יצירה וחיים


ברוכים הבאים לבית המילים שלי. אני מזמינה אתכם להצטרף לעולם האומנות והעשייה שלי, לעולם הצבעוני שלי. מוזמנים להצטרף. יפעת

Avatarכינוי:  קינשסה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

תעבירו את זה הלאה.


מה עוד צריך להתרחש (שעדיין לא התרחש) בשביל שנצא מהאדישות שלנו?



 

נראה שכבר הפכנו להיות עמידים כנגד כל אותם

התנהגויות

התנהליות

ארועים

מעשים

חוסר מצפון (חברתי...אישי...רק תגידו....)

חוסר מוסר וצניעות

מהות האחריות (משפחתית...חברתית...פוליטית....רק תגידו....רק תגידו....)

שבירת גבולות

שבירת ערכים

נראה שהכל הכל מותר. ואין חוקים. וגם מי שאמון עליהם שכח אותם בשביל בצע....בצע ועוד קרובי משפחה מלוכלכים.....

 

 

 

יום בשנה יש משהו שגורם לנו להרגיש אחרת, לחשוב אחרת, לרצות משהו אחר בשביל הילדים שלנו. בשביל שנהיה מאושרים. שנישן בשקט בלילה ונדע ימים טובים של בטחון ושלווה.

בשקט ושלווה וצניעות.

שארץ ישראל תהיה ארץ ישראל כולל שדרות וקרית שמונה.

יום הזכרון מעבר להיותו יום שבו עם שלם נאסף להזכר ולזכור מאין בא ולאן הולך, לכבד את זכרון יקיריו שבזכותם אנו חיים הוא הזדמנות מצוינת להתחייב לעשייה

עשייה אישית

עשייה חברתית

עשייה פוליטית

 

עשייה בצניעות ובכבוד.

משהו קטן בשביל האנושות. כי האנושות היא אנחנו. אני ואתה נשנה את העולם. רק ככה זה יעבוד.

עלינו לחזור ולהיות יחד ולא לחוד.

(ועוד לא דיברנו על פוליטקה)

 

 

מה אני יכולה לעשות בשביל השינוי?

 

ומה את?

ומה אתה?

 

תעבירו את זה הלאה.

ולא רק בימים שהלב שלנו מדמם ובוכה. ומרגיש.

בואו נרגיש כל השנה. כל החיים.

 

 

גלעד שליט נמצא בשבי כבר 1394 ימים.

 

 

62 לעצמאות ישראל.

 

נכתב על ידי קינשסה , 19/4/2010 16:22  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקינשסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קינשסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)