לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קינשסה-מילים, יצירה וחיים


ברוכים הבאים לבית המילים שלי. אני מזמינה אתכם להצטרף לעולם האומנות והעשייה שלי, לעולם הצבעוני שלי. מוזמנים להצטרף. יפעת

Avatarכינוי:  קינשסה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2010

אבל לזמן יש משמעות אחרת כרגע בחיי....


אבל לזמן יש משמעות אחרת כרגע בחיי....

 

פתאום יש לי כבר ילד בן 8 שבועות

שצוחק ושר ומפיק את הצלילים והקולות הכי נעימים...(מלבד אחה"צ שאז הבטן קצת כואבת, אבל במידה...ואז הוא הופך לילד "עמודו"-צריך לעמוד איתו כל הזמן....)

וכמובן שמבחינת אחיותיו הוא "בובה" קטנה ובכל רגע שאפשר הן איתו...




ושלף שלי חגיגה יום הולדת 6.

שלף נולדה אחרי נסיון ארוך של 3 ימים ללדת בלידה רגילה אבל אחרי שהיא הורידה דופק פעמיים בבוקר ערב פסח- הוציאו אותה כמו נסיכה מהבטן של אמא ועיניה האירו את החדר באור

של אהבה ושמחה. נולדה לי "עיינים עם ילדה"...שזה אחד ממאפיניה עד היום, ילדה שמאירה את הסביבה בעיניה, חיוכה ורגישותה.

חגגנו לשלף בגן (מיד אחרי שאפשר היה לאכול חמץ, כי מי רוצה עוגת יום הולדת ממצות?) וגם לכל חבריה הרבים. היה שמח, מלא צחוק של ילדים, ובעיקר והכי חשוב זה ששלף הייתה מאושרת בחגיגה שהיא תכננה

כל כך הרבה זמן. וששלף מתכננת....היא לא מפסיקה לדבר ולדבר ולדבר ולהסביר ולהסביר ולהסביר ולהסביר.....

 




אגב- את העוגת יום הולדת עם הספרה 6 שלף קישטה לבדה. נראה לכם שיש מספיק סוכריות??....

 

 

ועכשיו....חידה....

מה עושים כשחג הפסח מגיע....

יש תינוק מתוק בבית שמזמר בנסיעות...

רוצה רק להיות על אמא ובעיקר על הצ&$# שלה...ואומנם נרגע בעזרת אחותו הבכורה אבל לא פשוט עוד לנסוע עם הזמר שלנו.הידוע בכינויו: "סרבן מוצצים".

אבל צריך מתנות....אז מה עושים?

מכינים מחברות שימושיות מנייר שמתקבלות בברכה....

 



 

רשימת הדברים שאני רוצה לעשות היא ארוכה וצבעונית.

לי יש סבלנות ולכם?

 

בנתיים קבלו הצצה על "רכש זבל שלי" החדש.

אין כמו יד שניה....

שימו לב שלרכש החדש יש בן זוג....

עד לפעם הבאה

היו ברוכים , בריאים ומאושרים.

יפעת

 

 

נכתב על ידי קינשסה , 1/5/2010 12:00   בקטגוריות אישי, משפחה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקינשסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קינשסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)