לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קינשסה-מילים, יצירה וחיים


ברוכים הבאים לבית המילים שלי. אני מזמינה אתכם להצטרף לעולם האומנות והעשייה שלי, לעולם הצבעוני שלי. מוזמנים להצטרף. יפעת

Avatarכינוי:  קינשסה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2010

שבועות...שלא הייתי פה


כל יום יש לי רצון לכתוב ולשתף.

אבל רצונות לחוד וזמן לחוד.

אבל שלא תחשבו שאני לא עושה כלום.

מעדיפה לעשות ושמחה לעשות בכל רגע אפשרי ופנוי

וב"ה דגן שלי הוא ילד נוח שהבין שאמא שלו צריכה גם לזמן יצירה....וכשהוא ישן אני יוצרת (אחרי סידור הבית, מקלחת שקטה וארוכה ועוד שאר עיסוקי שגרה)

 

אז מה עשיתי?

אמא שלי היקרה, שהיא באמת אישה יקרה, אמא אהובה וסבתא הכי טובה בעולם. יש לה מועדון מעריצות ומעריץ קטנים בבית שלי והיא לעולם תהיה "תתא נילי"

ביקשה ממני שאתפור עבור המנחה שלה בקורס כיסוי לקלסר ושיהיה שימושי....

אז תפרתי לה מבד קנווס כפול (שנרכש בקטיפה כחולה בנחלת בנימין) את העטיפה הבאה...

בחוץ תפרתי כיס לדפי הממו שאתם רואים בצילום המרכזי.

ובצידי הקלסר מקום לכלי כתיבה

 



כשאמא שלי מגיעה אלינו לביקור , היא תמיד מביאה איתה איזו מציאה מהבית של סבתא שלי. קבלו את המאוורר שהיה בבית סבא וסבתא ועדיין עובד.

אני רק שמעתי שסבתא שלי משחררת אותו....ומיד ביקשתי אותו לאוסף שלי. מזל שהאחים המקסימים שלי לא בעניין...כך אני צוברת לי זכרונות בצורות חפצים. וכשהם מתגעגעים לניחוחות הילדות

שלנו אצל סבא וסבתא הם פשוט באים לבקר....

מה עוד עשיתי?

סוף סוף התישבתי לתפור את תיק חלומותיי לעגלה של דגן. תיק ענק ענק שכל מה שאני צריכה נכנס בו (ואף יותר).

בד הינשופים הכחול הוא מפיסות.

בד הינשופים הלבנים - תרומת פרפרים (תודה רבה רבה)

והשאר- מנחלת בנימין.



 

אבל חברה טובה הייתה בסין והביאה לי כמה בדים נחמדים מארץ "הכל הכל ובזול" (ולא נתייחס הפעם לעניין האנושי).

 

 

 

וזאת היא בכורתי האהובה, קמה. קמה עם זר עשוי לבד בשילוב חרוזים (מאז הכתר הכנתי כאלה עוד 10 לילדים של חברותי).

כתר שהכנתי לה לכבוד טקס שבועות בביה"ס.

 

אחרי טקס  הביכורים המסורתי בקיבוץ היום (אם אני אצליח) לצלם את השלישיה עם הכתרים שלהם , תוכלו לראות את פס היצור של הכתרים.

ההשראה מאיולה הנהדרת. שתמיד שאני צריכה השראה- אני שם. ואתם?

 

 

 

חג שבועות שמח ולבן.

יפעת

נכתב על ידי קינשסה , 19/5/2010 13:43  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקינשסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קינשסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)