לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קינשסה-מילים, יצירה וחיים


ברוכים הבאים לבית המילים שלי. אני מזמינה אתכם להצטרף לעולם האומנות והעשייה שלי, לעולם הצבעוני שלי. מוזמנים להצטרף. יפעת

Avatarכינוי:  קינשסה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

6/2010

התגעגעתי אז באתי


 

האמת שניסיתי לכתוב פוסט אבל פלאי הטכנולוגיה לא היו לצידי.

רציתי לשתף בעבודות שאני עושה...בכמה כיף לי לבלות עם דגן הקטן בבוקר ולחכות לבנות שיגיעו מהגן וביה"ס ויהפכו לועדת התרבות שלו.

כל רגע שאפשר קמה ושלף סביב דגן -שרות לו, רוקדות לו ומצחיקות אותו, והוא....מאושר.

מזמן לא ראיתם את החבורה נכון? אז הנה

שימו לב לשיניים של שלף שעדיין נשארו לה. פית השיניים אצלנו במשרה מלאה. מה שמדהים אצל ילדים זה שלא משנה שהם יודעים שאמא ואבא הם הפיה...הם עדיין המומים שהפיה ידעה בדיוק אבל בדיוק

מה שהם ביקשו.

בשנת השבתון שלי יצא  לי ללמוד עיסת נייר אצל סיגל ירון, מורה מעולה, לצערי היא עזבה את אזור פרדס חנה אבל תוכלו להנות מכישוריה בסטודיו החדש שלה בחולון.

עיסת נייר היא אהבה ישנה שלי, אבל ללא ספק הלימודים עם סיגל גרמו לי לחשוב אחרת ולבנות קונסטרוקציה בצורה אחרת ומורכבת בדרך שונה ויצירתית.

הגברת על הכסא היא פרי עבודה של כמה חודשים....החברים הסגולים הם יופי של הזדמנות לשחק וליצור עם הילדים בחופש הגדול.

ציפי הציפור עם שרשרת הפנינים היא של מונגר, היא פשוט התאימה לי לתמונה....

אפרופו גינה, דגן ואני בבקרים המשותפים שלנו עובדים ומגדלים גינה לתפארת מדינת ישראל. חגיגה צבעונית. ואיך דגן עוזר לי אתם שואלים? הוא מש"ק ממטרות ובעיקר הוא מאוהב במובייל עלים= ז"א

בכל העצים שהוא שוכב בצילם בעגלול שלו ונותן לאמא להזיע ולעבוד עם הקלשון.....



האמת שאת האהבה וההשראה לגינה קיבלתי משכנתי היקרה.

יום אחד הביאה שתיל של פיגם שעליו היו ביצים של זנב הסנונית, וכך כבר כמה שבועות אנחנו עוקבים בדריכות אחרי הביצים שהפכו לזחלים

שהתגלמו וביום בהיא אחד הפכו לפרפרים יפיפיים.

הפרפר שבתמונה (או נכון יותר לומר הפרפרא'צי) הוא בן כמה דקות ועדיין לא ללמד לעוף (ולברוח) ומשמש כחוויה לחבורה הצעירה. שהיום היום סימה את גן חובה....מזל טוב לך שלף שלי ילדה מתוקה ואהובה

שתהני ממטעמי העולם ובהצלחה בדרך החדשה....

ובנתיים, ימים חמים עוברים על כולנו לא?

אז מה עושים?

קופצים למים.

ומה מחר?

1) קמה מסיימת בשעה טובה את כיתה ב' ויוצאת לחופש גדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדול.

2) מחר משפחת שליט עוברת באזורנו ואנחנו מצטרפים לחלק מהצעדה.

3) מחר אני מתחילה בהעברת "טעימות אומנותית" בסדנאות שאני מקיימת באזור. מתחילים מעיסת נייר.

4) מחר יום חדש עם תקוות חדשות וציפיה שמחשבות יהפכו למציאות.....

 

מקווה להפגש בקרוב ולהיות כאן יותר....בכל זאת יש כמה פרויקטים/אתגרים/החלפות/סדנאות וכו' שאני מארחת/נעבירה ומארגנת תוך כדי תנועה.

 

חופשה נעימה לכל ילדנו.

חופשה בטוחה וקיץ שקט ונעים.

 

לילה טוב, יפעת

נכתב על ידי קינשסה , 30/6/2010 00:30  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקינשסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קינשסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)