לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קינשסה-מילים, יצירה וחיים


ברוכים הבאים לבית המילים שלי. אני מזמינה אתכם להצטרף לעולם האומנות והעשייה שלי, לעולם הצבעוני שלי. מוזמנים להצטרף. יפעת

Avatarכינוי:  קינשסה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      




הוסף מסר

2/2010

התחננתי. אבל כפר השעשועים ניצח.


אני מתה על פורים. כל התחפושות וההתארגנות של לפני מאוד מאוד מרגשות אותי.

כשהבנות היו קטנות תמיד תפרתי להן תחפושות. חיפושית, עגלה של פרה, מיני מאוס, מלכת הסוכריות ועוד.

עד השנה.

כשהגיע הקטלוג של כפר השעשועים עם כל שמלות הקצפת של הנסיכות/ברביות/בראציות/דמויות של דיסני וכו' וכבש. וניצח.

 

כשניסיתי לנחם את עצמי אמרתי שזה כנראה בגלל שקל להן יותר לראות את התחפושת בקטלוג -הרעיון והביצוע מאשר להיות תלויות בשגעונות של אמא שלהן...

אז אחרי שהתחננתי. החלטתי לוותר.

 

קבלו את טינרקבל הירוקה ואת בת הוואי הצבעונית.

שתיהן ויתרו על איפור. (חוץ משאריות של נצנצים שלא ירדו, נשבעת לכם שהגאנ'ק הזה נדבק...)

אבל לא על השלב של הרכישה שלו...

 

הן מאושרות.

אני מאושרת.

וכולם שמחים.

וזה הכי חשוב לא?

 













שתמיד תהינה לנו סיבות לשמוח ולשמח. בצבעוניות, ביצירה ובחגיגות....לא משנה אם הם הגיעו מכפר השעשועים....ומסין...

 

בכלל פורים אצלנו הוא חודש ימי הולדת משפחתיים

אבא שלי.

2 אחיינות שלי.

ובשבוע שעבר נולד לי אחיין. פוסט מתנות בקרוב.

 

וגם זיקוקה היא חלק מהמשפחה והיא פצחה בבלוג-קנדי מפתיע ומושקע כהרגלה, תקפצו לבקר אצלה גם בלי שום קשר לזכיה. הסלסלאות הן רק תירוץ....

 

 

מזל טוב לכולם!!

 

שבת שלום

יפעת

נכתב על ידי קינשסה , 27/2/2010 12:21  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקינשסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קינשסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)