לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קינשסה-מילים, יצירה וחיים


ברוכים הבאים לבית המילים שלי. אני מזמינה אתכם להצטרף לעולם האומנות והעשייה שלי, לעולם הצבעוני שלי. מוזמנים להצטרף. יפעת

Avatarכינוי:  קינשסה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2010

פסח


הלב שלי עם משפחת פרץ ועם משפחת סביאטקובסקי. אין לי בכלל מילים לתאר את רחשי הלב. אני שולחת מכאן את תנחומי למשפחות היקרות האלה שאיבדו את יקירהם, לילדים הקטנים שאיבדו את אביהם. ולפצועים - רפואה שלמה והחלמה מהירה.

 

 

בדיוק בערב פסח.

 

 

כל כך הרבה דברים בהסטוריה של העם היהודי לאורך הדורות מסמל פסח.

כל כך הרבה ארועים קרו בפסח החל מתקופת מצרים ועד היום...

פסח הוא חג של משפחה ואצלנו הוא גם יום הולדתה של שלף. שנולדה בערב ליל הסדר, בדיוק לפני 6 שנים.

אני חגגתי את ליל הסדר בהרבה מקומות בארץ ובעולם, במדבר, בצפון, בדרום, בבית הורי היקרים ובקיבוץ, בארה"ב, בניו זילנד ובירושלים עיר הקודש ולפני 6 שנים גם בבית החולים בלינסון....

 

ילדה אהובה שלי,בעלת עיני התכלת כצבע הים, עיניים חכמות וסקרניות ואוהבות. אני מאחלת לך שתמיד תהיי בריאה ומאושרת ושתמשיכי לחבק את מתנות האל שבורכת בהם- שמחה, אופטימיות ואהבת אדם

בימים אלה שלף עסוקה בשיעורי רפואה ובקרת איכות על אחיה המתוק המתוק שגם הוא כאמור נולד 3 שבועות וקצת לפני פסח...







אני מניחה שהוא לא יזכור את הטיפול האישי שהוא זוכה לו....

אולי כי קמה אחותו הבכורה שקרויה "אמא קטנה" מחבקת אותו בשפע של חיבוקים עדינים ואוהבים....



 

מה נותר לנו לברך את אהובנו וחברנו?

שנהיה בריאים

ומאושרים

וכל יום תהינה לנו סיבות לשמוח ולשמח.

 

ואם עסקינן בשמחה ובנתינה, זאת הזדמנות להכיר לכן את יעלי ודנדושה.

 

יעלי היא חברה וירטואלית שבזכותה קנינו את העגלה לדגן ביד 2 וזה בהחלט נושא לפוסט....הסתבר שיעל היא יוצרת מוכשרת וצבעונית מעבר להיותה אשה יקרה שמהרגע הראשון שמכירים אותה הלב מתמלא בתחושת כיף....

אני ראיתי את הבבושקות שלה במציאות ואתכם אני מזמינה להציץ ולהכיר את הבלוג שלה....משם אתם כבר תסללו את הדרך.

 

ועוד אישה יקרה וטובת לב היא דנה ישראלי (דנדושה) שרבות דובר וסופר על מפעלי התרומה שלה. הפעם היא מפנקת את קהל הקוראים שלה בבלוג קנדי שווה ומיוחד אבל תציצו בכל הפוסטים שלה ותתרגשו כמוני.

 

 

אני רוצה לאחל לכולנו פג פסח שמח

שהחרות תגיע ותיגע בנו ושנדע רק ימים טובים, עם בשורות טובות טובות טובות.

 

יפעת

 

נכתב על ידי קינשסה , 28/3/2010 21:00   בקטגוריות אישי, משפחה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקינשסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קינשסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)