לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קינשסה-מילים, יצירה וחיים


ברוכים הבאים לבית המילים שלי. אני מזמינה אתכם להצטרף לעולם האומנות והעשייה שלי, לעולם הצבעוני שלי. מוזמנים להצטרף. יפעת

Avatarכינוי:  קינשסה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

8/2010

קשת מקשת ועקומה...


אז ככה.

1. הצטרפתי לא מזמן לקומונת "צומת צבעים".

2. במפגש הראשון שהיה אצל מיקוש בבית פגשתי והכרתי בנות מקסימות, נדיבות ובעיקר יצירתיות בצורה שאני מאוד אוהבת.

3. מיד הרגשתי בבית.

4. כיף גדול גדול היה לי....ומאז חלמתי....

 

חלמתי על קשת שקשת עשתה בהחלפה פרטית לברבימה. החלטתי להתגבר על בישנותי ולשאול את קשת אם היא מסכימה/מעוניינת/חושקת בהחלפה פרטית שלי איתה. היא מיד אמרה "כן" (ציטוט מלא ומדויק....) שאלה איזה צבע אני בוחרת וכששאלתי מה היא רוצה היא אמרה- מה שתכיני. אני אשמח.

 

נשמע פשוט? בגדול כן. אבל...

קשת שלחה לי תוך כמה ימים 3 תמונות של ורסיות לקשתות בצבעים שרציתי (ירוק וטורקיז) ואני לא ידעתי מה לבחור. אחרי היסוס רב שאלתי אם אפשר את שתיהן והיא אמרה לי שוב "כן" (שוב ציטוט מדויק ומלא...) וכך היה ....כשקשת הגיעה אלי לסדנת החתולים היא הביאה לי לב סקראפי מתוק ושתי קשתות נהדרות ומאוד שימושיות לי.

 

אבל עכשיו תורי לא?

חשבתי וחשבתי ואז כשקשת הגיעה אלי לסדנת החתול וראיתי (שומו שמיי) את תיק הכלים שלה לתפירה ידעתי - קלמר!!

ומכיוון שכל כל נהנתי מהשותפות הזאת הכנתי לקשת כרית סיכות תואמת עם משהו שימושי שאותו אי אפשר לצלם והוא:

מגנט בתחתית, כך שתמיד בסוף העבודה אפשר להעביר את הכרית ולמגנט את כל הסיכות אליה....

 






הארה:

את הבד כביסה קיבלתי בהחלפה מרגשת מתמרי הבת ג. יש הרבה אנשים טובים ונדיבים שיודעים להעריך נדיבות ואכפתיות.

תמרי- מקווה שאת נהנת בירח הדבש. התרגשתי....

 

 

עד כאן עניני החלפה פרטית.

 

 

עקומה. ארגנתי החלפה עקומה באותה קומונה מוצלחת ומאוד לבבית ויצירתית. ולא תאמינו מי הייתה בת הזוג שלי? קשת.

אז בלי הרבה דיבורים- זה מה שהכנתי לה.

 

קערה מעיסת נייר, חלק מהשפה שלה עקום, צביעה באקריליק ושימוש בבורדות ישנות ישנות שזכיתי להם מהמחסן של סבתא שלי...

ותודה לאמא שלי שיודעת בדיוק מה להביא לי משם...

ומחזיק מפתחות/קישותיק עקום וצבעוני...








אני קיבלתי את ימימה הפיה המלובדת הכי מקסימה שיש בארץ הפיות בתוך קופסא מקסימה ושימושית מעדנה.

מה שבטוח עדנה מוכשרת אבל צלמת....קצת פחות טובה. (-:

 

 

מה כרגע על השולחן?

 

1. בסוף אוגוסט אני חוזרת לעבודה...

2. מה שאומר שדגן נכנס לבית תינוקות...

3. מה יש להוסיף? לא פשוט העניין ללב של אמא (פתאום נהיה לי גודש...).

 

 

תודה שהגעתן עד הלום.

מזל טוב ליעל קיפודים. מקווה שהרגשת שהלב שלי היה איתך.

למי שעוד לא שמע נתנאלה וקרן שביט עורכות הפקת ענק יצירתית...שיהיה לכן בהצלחה בנות!

 

אנחנו חזרנו מנופש באשקלון. כן יש מקום כזה. היה כיף גדול. אם אני אכתוב על החוויות שלנו נראה לי שכולנו נעשה במכנסיים....

 

יאללללללללללללללה אני באמת הולכת.

יפעת

נכתב על ידי קינשסה , 5/8/2010 00:19   בקטגוריות אישי, החלפות, תפירה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקינשסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קינשסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)