לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קינשסה-מילים, יצירה וחיים


ברוכים הבאים לבית המילים שלי. אני מזמינה אתכם להצטרף לעולם האומנות והעשייה שלי, לעולם הצבעוני שלי. מוזמנים להצטרף. יפעת

Avatarכינוי:  קינשסה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

9/2010

נעים מאוד, קוראים לי יפעת


אחרי הרבה שנים של "מאחורי הקלעים"

אחרי הרבה שנים של עשייה יצירתית, שילובים ומגוון גדול של חומרים וטכניקות שאני נוגעת בהם

אחרי הרבה שנים של אנשים ששואלים אותי "את עושה גם ימי הולדת"? "וואו, איזה יופי את מפעילה ילדים", "איזו סדנא חוויתית, מתי שוב"?

איזה יופי התיק שלך- את תפרת?, את הכנת? ועוד מליון שאלות ששמחתי לשמוע את השאלות החלטתי להכריז שמהיום

יש תשובה

 

"נעים מאוד קוראים לי יפעת"

ויש שלי עסק חדש וטרי של עבודות יד ומכירות (אפשר לתאם ביקור אצלי ולבוא ולהתרשם ממגוון מתנות ייחודיות ומאוד צבעוניות)

אני גם עושה ימי הולדת, סדנאות והפעלות אומנות ,מסיבות אינטמיות לפי נושא ובהתאמה לכל גיל סביב נושא יצירה ואומנות.

וגם השנה חוגי אומנות לילדים.

 

 

האמת, עוד לפני שאני לוחצת על כפתור ה"שלח" אני רוצה להודות לכל מי שפרגן, תמך והאמין. בזכותכם עברתי לקדמת הבמה.

 

כיף גדול.

 

איפה אפשר למצוא אותי?

בכתובת המייל: [email protected]

ובטלפון: 0505-727454

 

 

מזמינה אתכם להפיץ הלאה את הבשורה.

 

שנה חדשה, התחלה חדשה

שתהיה שנה טובה. באמת.

 

יפעת

 


 

 

 

נכתב על ידי קינשסה , 3/9/2010 12:27   בקטגוריות יפעת קייטס עיצובים צבעוניים בהתאמה אישית, אישי  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקינשסה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קינשסה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)