לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

חודש עבר,


והנה השנה מתחילה להיות רצינית.

כתבתי בקטן ביומן שלי כמה ימים אנחנו לומדים באמת, זאת אומרת בלי סופי-שבוע, ויצא 21 ימים (נהנה בננה)

שוב פעם יצא לי לשבת ארבע שעות על השיעורים, אבל מילא.

חודש חדש, אני מתרגשת

 

ראש השנה היה בסדר. אבל רק בסדר.

בערב ראש השנה הגיעו אורחים. התלהבתי מהתמרים ונהיה לי כאב בטן מטורף

אז הפסדתי את כל הקינוחים

למחרת, חברה שלי נטלי אמרה לי שאני מוזמנת לבוא אליה במקום ללכת לבית הספר ונעשה משהו.

עד בערך 11 בבוקר לא שמעתי מהם כלום, אז החלטתי לנצל את היום המבוזבז הזה לפחות וצעדתי לקניון (שעה הליכה) והסתובבתי שם קצת D:

אז אחותי הגיעה לשם והמשכנו להסתובב.

ב-5 נפגשנו ועשינו משהו קטן. היה כיף, אבל לא נראה לי שהיה שווה לא ללכת לבצפר.

ואני יודעת שאתם לא מאמינים עכשיו, כאילו כמה חננה היא יכולה להיות?

אבל, שלא תחשבו שאני אוהבת את בצפר, אלא שיום אחד שמתפספס וערימת השיעורים למחרת היא יותר גדולה ממה שאתם מקבלים בשבוע.

קיצר, היום אכלתי אותה.

אבל בכלל לא נורא, היום היה לי יום מאוד נחמד.

מאוווווווד נחמד.

קיבלתי זריקה. בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

אולי השביעית שלי פה.

לא חשוב, אכלנו גלידה אחר כך.

 

כבר סיפרתי על המסיבה שיש בבצפר ביום שישי? משהו כמו דיסקו כזה, נו, dance.

ללכת? לא יודעת. החברות שלי הולכות, אבל מזה משעמם שם כי באים בזוגות :$

זאת אומרת, לא כולם, אבל אם אין בן זוג או סתם חבורה שאשכרה עושה משהו, משעמם תחת.

וזה $5.

 

קניתי ארבעה דיסקים חדשים של הביטלס!

  • Beatles for Sale
  • A Hard Day's Night
  • Megical Mystery Tour
  • דיסק אוספים

קיבלתי מאריאל (הגיס) מלא דיסקים של אוספים מ-apple,

ובנתיים אני חורשת על קליפים ביוטיוב.

 

אני כזאת סנילית שאני אפילו לא זוכרת אם סיפרתי על הערב שחברים באו אליי וראינו The Dark Knight.

הו כן, סיפרתי.

לא משנה, אני מתה על הסרט הזה!

הכי מצחיק אותי הג'וקר, עם הפה הזה שלו

 

הזריקה עדיין כואבת לי, העיניים שורפות ויש לי עוד קצת דברים להתאמן אליהם למחר,

אבל עם זאת,

אני שמחה ומאחלת לכם שוב שנה טובה

נכתב על ידי מַאי וְדַי , 2/10/2008 06:46  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מַאי וְדַי

מין: נקבה




3,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למַאי וְדַי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מַאי וְדַי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)