לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Beatle


עוד חיפושית קטנה שמסתובבת לה בעולם

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

לפטופ חדש+כמה דברים שכתבתי


בטח שאלתם את עצמם...

למה לעזאזל הילדה המדהימה הזאת נטשה את הבלוג המדהים הזה???

אז..

קיבלתי לפטופ (חדש!)!!!

אני מזה מאושרת

ולוקח לי קצת זמן להתרגל..

ורק אתמול הכנסתי את כל הדברים מהמחשב הקודם והתקנתי פוטושופ והכל...

אז אני ממש שמחה..

ואני ממש מקווה שלא תחשבו ככה יותר!!! (כאילו שבאמת חשבתם...חחחח)

 

הינה כמה תמונות שלו..

למרות שעשיתי לו בפלא בוק ע נ ק י ...

אבל לא רציתי לפוצץ אתכם...

 

 


אני לא אהיה פה בסופשבוע..

היום אני יוצאת לטיול פתי"ש!!!

עם הצופים!

ואנחנו ישנים...

אז אני אשים סיפורים מאוחר יותר... 

 

וקבלו את השעה המגניבה של הפוסט (:


 

איך את לא רואה?

איך את לא שומעת?

איך את לא רואה?

מה כבר ביקשתי?

קצת חמלה?

קצת אהבה?

למה את עושה את זה?

למה את מתרחקת?

היינו כל כך קרובות פעם...

כל כך. 

 

זה לא כל כך קרוב.

זה לא כל כך רחוק.

זה לא ממש לידי.

אך זה פה לצידי.

איני יכולה להרגיש את זה.

זה ממש מתחת לאפי.

ממש קרוב לליבי.

קרוב, קוב כל כך! אך לא מספיק.

בשביל להרגיש את זה.

 

אילו רק ידעת.

מה אני מרגישה.

כשאני רואה את גופך.

כשאני שומעת את קולך.

כשאני מריחה את הריח שלך.

אילו רק ידעת,

מה אני מרגישה.

ההרגשה הזאת,

שלעולם לא מרפה.

והיא יפה! כל כך יפה! אבל בשבילך היא רחוקה.

אתה נמלט ממנה.

כמו מאש.

למה אתה לא מבין?

אתה לא רואה?

אתה לא שומע?

אתה לא מריח?

אתה לא מרגיש?

 


Help, I need somebody,
 Help, not just anybody,
 Help, you know I need someone,
 help.
 
 When I was younger,
 so much younger than today,
I never needed anybody's
 help in any way.
 But now these days are gone,
I'm not so self assured,
Now I find I've changed my mind
 and opened up the doors.
 Help me if you can,
I'm feeling down
 And I do appreciate you being round.
 Help me, get my feet back on the ground,
 Won't you please, please help me?
 
 And now my life has changed
in oh so many ways,
 My independence seems
 to vanish in the haze.
 
But every now and then
 I feel so insecure,
I know that I just need you like
 I've never done before.
 
Help me if you can,
I'm feeling down
 And I do appreciate you
being round.
 Help me, get my feet back on the ground,
Won't you please, please help me.
 When I was younger,
 so much younger than today,
 I never needed anybody's help in any way.
 
 But now these days are gone,
 I'm not so self assured,
Now I find I've changed my mind
 and opened up the doors.
 
Help me if you can,
 I'm feeling down
And I do appreciate you being round.
 Help me, get my feet back on the ground,
 Won't you please, please help me, help me, help me, oh
 
 

נכתב על ידי , 24/10/2008 14:14  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



680
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Beatle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Beatle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)