לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Beatle


עוד חיפושית קטנה שמסתובבת לה בעולם

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ביקורת+הציור המקורי+אשליה



  

קיבלתי 99 בביקורת-

הינה תראו -

עלייך

כינוי: The Beatle

הסתכלות באופן כללי: מושלם.

כמה בלוגים באותו השם: אולי אחד. היה לי בשם הזה. -1

שם הבלוג: The Beatle

ציון: 29תוך 30

על הבלוג

רשימות:מסודרות ויפות

כניסות:300 ומשהו לחודש, נפלא

תגובות:הרבה

עידכונים:כמה פעמים באותו החודש

הקפצות:אין (:

ציון:30 מתוך 30

תוכן הפוסט

קטע מסודר:מאוד.

שפה:יפה.

שטויות משעשעות:יש.

אורך פוסט: ארוך אבל מעניין

ציון: 30 מתוך 30

אחר

צבע הכתב: שחור

צבע הדף: ורוד צבע גוף כזה.

ציון:10מתוך 10

ציון כללי:

99 מתוך 100

כל הכבוד!

 

חח, איזה כיף לי (:

 



 


 

אממ, בפוסט הקודם כמה ביקשו ממני לראות את הציור המקורי של סבא-

*הוקטן לצורך נוחיות*

 


כמה פעמים חשבת, שזה כל כך פשוט.

אז אני אספר לך: זה לא.

לראות אותך, מסתובבת עם כולם.

ורק אני, לבד כאילו נענשת,

על זה שאני לא מתחברת

כאילו חיה, במעין אשליה.

 

ורק אני מבינה, ורק אני רואה,

את הפרצוף האמיתי.

איך את לא מתביישת.

לשים מסיכה.

ועכשיו, איך אני יודעת שאת המסיכה את חושבת מולי.

ולידם את מסירה.

 

ואז היא הגיעה, אחת אחרת.

כנראה שראתהו רצתה להתחבר.

אבל אני, כמוהם.

כבר לא שמתי לב.

הייתי באשליה.

 


Hey jude, dont make it bad.
Take a sad song and make it better.
Remember to let her into your heart,
Then you can start to make it better.

Hey jude, dont be afraid.
You were made to go out and get her.
The minute you let her under your skin,
Then you begin to make it better.

And anytime you feel the pain, hey jude, refrain,
Dont carry the world upon your shoulders.
For well you know that its a fool who plays it cool
By making his world a little colder.

Hey jude, dont let me down.
You have found her, now go and get her.
Remember to let her into your heart,
Then you can start to make it better.

So let it out and let it in, hey jude, begin,
Youre waiting for someone to perform with.
And dont you know that its just you, hey jude, youll do,
The movement you need is on your shoulder.

Hey jude, dont make it bad.
Take a sad song and make it better.
Remember to let her under your skin,
Then youll begin to make it
Better better better better better better, oh.

Na na na na na ,na na na, hey jude...

 

 



נכתב על ידי , 17/10/2008 13:13   בקטגוריות שירים, כתבתי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



680
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Beatle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Beatle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)