לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פיצפוצים - עזרה ועיצובים


אני אוהבת לעזור אז פתחתי בלוג לא ממש מקורי אבל ראיתי שהרבה בלוגים עושים את זה(מפעל הזמנות וכל מיני כאלה..) אז גם אני פתחתי[=

Avatarכינוי:  צוות פיצפוצים-^.^-

בת: 27

Yahoo:  לא מגלות[לפחות אחת מאיתנו]אז אם השניה תירמה יהיה כתוב פה משהו  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


 

 

 

 

 

שלום חברים

 

 

יש עכשיו בבלוג ספיישל לינקוקים אז בנתים יש לינקוק אחד ואוסיף עוד.

את הלינקוק הזה הכנתי בעצמי לחברה יש לה בלוג עיצובים כמו שלי.

כל מי שרוצה לינקוקו או להוסיף אז סבבה רק להגיד :)

 

  הנה עוד לינקוקו של הבלוג שלה:

 

 (היא מעצבת לי משהו)

יש פה עוד לינק שאני הכנתי והוא של אתר של משחק רשת קוראים לו neopets

אני אהבתי לינק: האתר של הנוופטץ'

 

הנה לינק לבלוג עזרה ועיצובים של חברה:

  בלוג שווה.

תביאו לנו לינקים או שנכין לכם ותשתתפו גם אתם!

 

 

שלכם רוני 

 

נכתב על ידי צוות פיצפוצים-^.^- , 14/12/2008 16:20  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,357
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות פיצפוצים-^.^- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות פיצפוצים-^.^- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)