לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life Story




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

תודה לפאנטה עיצובים!


לקחתי מפאנטה עיצובים את הסמיילים האלה:

       

היא ביקשה לתת קרדיט אז הנה קרדיט XD

תודה ששמתם לב וזהו בינתיים D:

ביי כולם!

נכתב על ידי , 8/10/2008 11:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי.. :]


צום קל לכולם!

אתם יודעים.. דווקא ביום כיפור יש לי יומולדת 12.

זה ממש מבאס! ממש!

בערב (היום) אני מסתובב בעיר עם חברים.. קצת מדברים וזה..

בבוקר (מחר) אני הולך לחבר (זה שהיה אתמול XD ) ואנחנו הולכים לבית כנסת להתפלל.

לא שאני דתי, אני פשוט חושב שצריך לעשות את זה, ולא לנסוע על אופניים.

אז חברס, אם יהיה לי היום משהו לאמר לכם, אני יכתוב XD

צום קל לכולם וגמר חתימה טובה! , מרועי

נכתב על ידי , 8/10/2008 10:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי D:


היום היה המבחן ..

שכחתי איך לעשות ממוצע XD

למרות הכל, אני כאן עם חבר שלי (לא מה שאתם חושבים XD )

עוד יומיים יומולדת! D:

יאללה הלכתי :P  ביי D:

נכתב על ידי , 7/10/2008 14:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי כולם! D:


היי D: יאיי קניתי Vans !!

יואו.. מחר יש לי מבחן בחשבון.. ועוד בסטטיסטיקה! איזה באסה..

אבל יוצא לי סבבה.. D: אז לאמשנה לי כ"כ ...

היום היה שביטהה. בסוף התחלתי בשעה 40 - 8 ..   באסהה..

- יום כיפור (בבוקר) יש לי יומולדת XD -

טוב.. נדבר מחר חברס D:

בבי D:

נכתב על ידי , 6/10/2008 22:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי כולם !


היי חברה! ממצב?

בלוג חדש D:

טוב בואו נסביר לכם למה אני פה:

חשבתי על זה ואמרתי, למה לא לספר לאחרים על החיים שלי? חחע D:

אז יאללה.. אני פה D:

נכתב על ידי , 6/10/2008 21:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי: 

בן: 28




84

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRoriStyle אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RoriStyle ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)