לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תרפיה והרהורים אחרים


http://www.blackrabbitstudios.com/ התנסות בכתיבה, בלוג ניסיוני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

משהו חסר בי


התווים מתפזרים ברוח

השורות נאלמות מעצמן

ואני רוצה לנוח

ומרגישה שאין לי זמן

 

כל במול נושא כאב

כל דיאז שמחה לוקח

איפה האושר

איפה השמחה

למה אין בי כוח?

 

אין לי כוח לאהוב

אין בי הכוח לתת

אין לי כוח לשיר

ואין לי חשק לצאת

 

רוצה להיכנס לספיראלה

למערבולת של עצמי

רוצה לצלול למעמקים

ולגלות שם אותי.

 

כל יד המושטת

לא מספיקות בָּן האצבעות

מה שיש בי לא מספיק

מה שיש לי יותר מדי

 

משהו חסר בי

לא שלם לי בלעדיו.

נכתב על ידי בננה-וומן , 6/2/2009 00:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אף פעם לא


אף פעם לא עשיתי ניתוח פלסטי

אף פעם לא חשבתי שאני צריכה.

 

אף פעם לא גנבתי

אף פעם לא ביצעתי 'סחיבה'...

 

אף פעם לא עישנתי גראס

אף פעם לא עישנתי נרגילה

 

אף פעם לא נהגתי על אופנוע

אף פעם לא עשיתי תאונה

 

אף פעם לא אכלתי מנגו

וגם לא אננס

 

אף פעם לא היה צריך להוריד אותי מעץ גבוה

כי אף פעם לא טיפסתי עליו

 

אף פעם לא התקשרתי אליך

למרות שהייתי רוצה.

 

נכתב על ידי בננה-וומן , 6/2/2009 00:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  בננה-וומן

מין: נקבה

תמונה




137
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבננה-וומן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בננה-וומן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)