לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כפתורים איכותיים :>


כפתורים איכותיים בתוצרת אישית.

Avatarכינוי:  כפתורים איכותיים :>

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

גולשים יקרים.(פוסט מס' 2)


שלום גולשים יקרים.

אני מצטערת מאוד על האי עידכונים.

אין לחי זמן להיות במשב.

אבא שלי סגר לי את ישראבלוג בכל המחשבים בבית ואני במחשב של סבא שלי.

אין לו פוטושופ ובמחשב של סבתא שלי יש הכל.

יש לי תקופת לימודים רצינית.

ואני מחפשת בדחיפות שותפה חדשה

אלו הפרטים והתנאים.

..........

חיפוש שותפה:

התנאים שאמורים להיות למי שרוצה להיות שותפה:

מעצבת שנה+ בפוטושופ.

בת יותר מגיל 10.

אז הפרטים:

שם,גיל,אזור בארץ או עיר,כמה זמן מעצבת בפוטושופ,משהו שעיצבתי,אימייל או אייסי.

..........

אני מקווה שתציאו הרבה שותפות

מימני קרין שאוהבת אותכם 3>

נכתב על ידי כפתורים איכותיים :> , 7/11/2008 20:57  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/1/2011 00:33



1,113
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכפתורים איכותיים :> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כפתורים איכותיים :> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)