לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


The reason I do bloging is to help people understand my illness

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008


רביעי 22.10

בוקר- פנקייקים (ירקתי)
חצי קופסת שימורים אפונה וגזר

17:30 (הלכתי לישון)- פרוסת לחם ופרוסת לחם עם קצת ריבה

19:00- סלט עם שלוש עגבניות, גמבה ומלפפון קטנטן
כוס קפה עם 3 סוכרזית וקצת חלב

20:30- מנת רוקח פורטה (מן אבקה להגברת השובע) עם קפה
         עכשיו אסור לי לאכול 50 דקות. רק לשתות

אז הכנתי לי אייס קפה דיאטטי, והמתכון:
אזהרה סכנת התמכרות, אני כבר מכורה

לוקחים קרח, מרסקים בבלנדר
מוסיפים קצת חלב (רצוי דל שומן, לפי הטעם. אפשר גם בלי למי שמסתדרת בלי)
סוכרזית (אם יש לך בבית סוכרזית בטבליות ולא באבקה תמיסי כמה טבליות בכוס מים פושרים
מים ומפעילים את הבלנדר.
טעים, מרענן, מעורר וממלא.
כל הקלוריות הן בעצם מהחלב אז תשימו לב.


נכתב על ידי , 22/10/2008 10:25  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר טוב


ככה זה כשיש יותר מדי חופש אצלי.
הום שלי מתהפך
הולכת לישון ב-10 בבוקר וקמה ב-7 בערב.
בין לבין מקיאה, לועסת, יורקת או סתם זוללת

לא יוצאת עדיין הרבה מהבית, יש לפעמים ימים שאני כן יוצאת, וגם זה כשכבר ממש החברות מכריחות אותי.

והכי כייף.
קיבלתי מחזור ובא לי למות.
פעם המחזור שלי היה זרם מאוד חזק של 5 ימים אבל בלי כאבים ובלי שום דבר.
הייתי מתפקדת כרגיל.
עכשיו הוא יומיים שלושה, חלש. עממה
הבטן שלי הורגת אותי ובא לי למות, אני מרגישה כאילו קיבלתי צירי לידה.

לקחתי היום כבר 5 אדווילים, שעות עם בקבוק חם על הבטן ואני אני מרגישה שאני יולדת.
היתה לי תקופה ממש ארוכה שלא קיבלתי מחזור ובכלל לא הייתי מודאגת.
הייתי מרוצה שנפטרתי מהסיוט הזה. ולא הייתי בתת משקל. סתם משהו דפוק אצלי בגוף.

שיהיה לכן מחזור שמח

ועוד משהו
כל פעם שאני מקיאה אני אסמן לי את זה ברשימה בצד.
ככה אני קצת אכנס לפרופורציה של כמה אני מקיאה ומתי.
בכלל אני צריכה לעקוב אחרי עצמי. נראה לי שאני ארשום פה גם מה אני אוכלת/ לועסת ויורקת.

נכתב על ידי , 22/10/2008 05:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Bjork - Pagan Poetry



Pedalling through
The dark currents
I find
An accurate copy
A blueprint
Of the pleasure
In me

Swirling black lilies totally ripe
A secret code carved
Swirling black lilies totally ripe
A secret code carved

He offers
A handshake
Crooked
Five fingers
They form a pattern
Yet to be matched

On the surface simplicity
But the darkest pit in me
It's pagan poetry
Pagan poetry

Morsecoding signals (signals)
They pulsate (wake me up) and wake me up
(pulsate) from my hibernating

On the surface simplicity
Swirling black lilies totally ripe
But the darkest pit in me
It's pagan poetry
Swirling black lilies totally ripe
Pagan poetry

Swirling black lilies totally ripe

I love him, I love him
I love him, I love him
I love him, I love him
I love him, I love him
She loves him, she loves him

This time
She loves him, she loves him
I'm gonna keep it to myself
She loves him, she loves him
She loves him, she loves him
This time
I'm gonna keep me all to myself
She loves him, she loves him
And he makes me want to hurt myself again
She loves him, she loves him
She loves him, she loves him
And he makes my want to hand myself over



זה אחד הקליפים האהובים עליי.
היא תופרת את עצמה ועושה מחוך בגב.
אם תשימו לב בהתחלה גם רואים אותה עושה אהבה


נכתב על ידי , 20/10/2008 22:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

964
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפסיכוזיס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פסיכוזיס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)