לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דובדבן תחרות דולמייקר


תחרות דולמייקר ששווה להשקיע בשבילה הצלחה לכולן!

Avatarכינוי: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

תוצאות שלב שלישי+שלב רביעי D:


קצת הרבה באיחור אבל העיקר שזה הגיע D:

אני רוצה להגיד שכולן היו מצויינות!

זאת אומרת הרוב,נטלי התעצבנה כי הבובה שלה לא עלתה לי,ופרשה.

נטלי שיהיו לך חיים יפים,בי.

לתוצאות?

 

שוח:

התאמה למשימה:כן,היא ניראת כמו רקדנית,יש לה לוק כמו של רקדנית ויש לה רקע של רקדנית.

פנים+שיער:השיער מדהים,הוא ניראה כאילו היא בדיוק רוקדת.הפנים מהממות.

ביגוד+הנעלה:חצאית מדהימה חולצה מהממת היא באה עם פוזה של ריקוד,וזה מאוד נחמד D:

תוספות:הכתר,הצמיד,העגילים והשרשרת.מעולה!

רקע:מעולה,כאילו היא בהופעה!

כללי:10!כל הכבוד בובה מקסימה,אין הערות!

 

L~M:

התאמה למשימה:אהא [=

פנים+שיער:השיער חמוד הפנים מזעזעות,אבל בהתחשב בזה שזאת זמרת אני לא אוריד.

ביגוד+הנעלה:החולצה לא ניראת ממש בלוק של זמרת,לדעתי היית צריכה לשים חולצה צמודה\טוניקה,המכנס נחמד,לא יותר.

תוספות:המעריצים!

רקע:מתאים

כללי:9.1+0.5=9.6 בפעם הבאה תוכלי יותר,הבונוס העלה קצת D:

 

נטליה:

התאמה למשימה:זאת אכן דוגמנית.

פנים+שיער:מהממם,אין הערות.

ביגוד+הנעלה:הביגוד לא מתאים לרקע,בסדר קולקציית השחור לבן,אבל יכולת למצוא רקע תואם.

תוספות:העגילים,והשרשרת שהיא משחקת איתה,זה מדהים.

רקע:ממש לא מתאים

כללי:8.8+0.5=10.3 הבונוס הציל אותך.

 

ליאור:

התאמה למשימה:מעולה זאת גננת

פנים+שיער:מעולה יפה וחמוד

ביגוד+הנעלה:מהמם רק לדעתי הית צריכה לשים מכנס בצבע יומה יותר לחולצה(כאילו זה לבן וזה לבן טייד חחח..)

תוספות:תיק מכונית

רקע:ממש יפה ומתאים!

כללי:9.6 מעולה!

 

 

ענת:

התאמה למשימה:זאת שחקנית,ועוד איזו שחקנית.

פנים+שיער:מ-ה-מ-ם!

ביגוד+הנעלה:כנ"ל

תוספות:הכתר,יש משהו ביד שלה מאחורי השיער..אני לא כ"כ רואה אותו.

רקע:מווווווושלם!

כללי:10 ואם הייתי יכולה הייתי נותנת יותר.

 

דניאל:

התאמה למשימה:צלמת..כן

פנים+שיער:נחמד לא אהבתי את הפנים..

ביגוד+הנעלה:יפה אבל הצעיף קצת מכביד

תוספות:מצלמה ישנה כזאת..לא משהו

רקע:נחמד

כללי:8.7 טוב..פעם הבאה הרבה יותר כן?

 

דרדי:

התאמה למשימה:וואוו אין מילים,את חושבת מחוץ לקופסא(חחח לא שאני יודעת את הפירוש המדויק)

פנים+שיער:מדהים..העיניים משתלבות עם הפרח,השיער מדהים.

ביגוד+הנעלה:חולצה מדהימה,אני חושבת שיש לי אחת דומה [= ,הג'ינס נורא חמוד D:

תוספות:הפרח,השרשרת והעגילים.

רקע:מעוולה המון פרחים ברקע,אבל הצלחת לעשות את זה לא קיטשי מידי.

כללי:10 מדהים!

 

ימית:

 

 

התאמה למשימה:זאת מדריכת כושר אז כן

פנים+שיער:מהמם!

ביגוד+הנעלה:מתאים ומדהים

תוספות:המגנים,התיק

רקע:אמרת שכיאילו  היא מעבירה שיעור בפארק,אז זה סבבה

כללי:10 מדהים!

 

המצטיינות הן:שוח וענת!!!כל הכבוד

 

 

 

טוב,אז המשימה הבאה היא:

בובה שעושה פרסומת למשהו.

אתן יכולות לבחור בעצמכן את הנושא של הפרסומת.

אבל שלא כולן יעשו לי לבגדים,תהיו מקוריות.

השלב הוא רעיון מקורי שלי!

שאף אחת לא תעז לקחת,לקח לי שעות לחשוב על הרעיון הזה.

הבובות:

 

שוח-בובת פרסומת+0.5

L~M-בובת פרסומת

נטליה-בובת פרסומת

ליאור-בובת פרסומת

נטלי-בובת פרסומת

ענת-בובת פרסומת+נקודה

דניאל-בובת פרסומת

דרדי-בובת פרסומת

ימית-בובת פרסומת

 

בהצלחה בנות,אפשר להגיש עד 17.12 יש מלאאאאאאאאא זמן כי המשימה הבאה תהיה המשימה האחרונה לפני שאני טסה.

אני אתגעגע [=

והמשימה הבאה תהיה קצת יותר רצינית.

ימית דניאל וליאור,אל תשכחו להגיש את הבובות שוב.

 

ביי

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/12/2008 19:24  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,743
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור|תחרות הדולמייקר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור|תחרות הדולמייקר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)