לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-Sellotape-


בלוג ששוה אלף מילים, תמצאו כאן הכל, מעיצובים לצחקוקים ומשם ליצירה, ואם לא, תאמרו לנו ונוסיף D:

Avatarכינוי: 

בת: 15

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

מבצעים, עיצובים, מדריך לברכה מדליקה ועוד D=





שלום D=
השקענו בפוסט הזה הרבה, מוכנים לזה? ^_^


המדריך הזה מקורי, אני [ליאל] כתבתי אותו וחשבתי עליו בעצמי, אין להעתיק. D=
שלב ראשון: קחו פאזל ותוציאו ממנו 2 חלקים מהאמצע שמתחברים אחד בשני , כדאי שהם יהיו גדולים.
ופאזל שאתם לא משתמשים בו ובמילא ילך לפח בקרוב, או שכבר במילא חסרים לו חלקים.

לא ניתן להציג את התמונה

שלב שני: תצבעו את שני החלקים בצבע אחיד (אפשרות לדוג' היא טיפקס) ותגזרו/תדפיסו תמונה שלכם, ותמונה של החברה שלה אתם נותנים את זה. [כל אחת לבד] תדביקו את התמונות על החלקים, כל אחד בחלק משלה.

לא ניתן להציג את התמונה

עכשיו, תדביקו את שני החלקים על דף כלשהוא [רצוי בריסטול] ותכתבו כותרת חמודה שמתאימה לחברה הכי טובה,
לדוגמא: [אני כתבתי את זה ^_^]
"את החצי השני שלי: אני החצי השני שלך
את זאת שמשלימה אותי: אני זאת שמשלימה אותך."
עכשיו, אתם יכולים לקשט ולהוסיף ברכה, והנה לכם ברכה מדהימה ומגניבה!




זוכרים את העיצוב להורדה שליאת העלתה בפוסט הקודם? אז הכנתי לכם אייקונים וכפתורים עליו D=
לשימוש חופשי עם לינקוק D=

















כפתורים:





באנר [עד שתי השלמות] :







פינת המבצעים D=
הזוכים במבצע שהיה בפוסט הקודם הם אותיות: ס,ט והי' השנייה D=
סרצ'
591391
255661



משחקון קטן רק למנויים ^_^

כמה עלים יש כאן?




*זה שלא שמנו קרדיט לא אומר שאתם יכולים להעתיק*
פרס: לינקוק בגודל 36 בפוסט הבא
לפתירה:

שם:
איימל שאיתו אני מנוי:
הבלוג שלי:
כמה עלים יש?:

ועוד משחק רק למנויים, תבחרו:
- תפוס על ידי
- תפוס על ידי בלוג מספר 580466
- תפוס על ידי
- תפוס על ידי בלוג מספר 592559

[רק סמיילי אחד זוכה הפעם, והפרס הוא לינקוק בגודל 24 בפוסט הבא ^_^

אם אתם רוצים להשתתף תכתבו לנו:
האיימל שאני מנוי איתו:
הסמיילי:




שאלה קטנה שאנחנו רוצים לשאול אתכם D=
אתם רוצים שנעשה מפעל? תכתבו לנו בתגובות כן או לא ^_^
[אם כן, אתם תזמינו?]

לא ניתן להציג את התמונה




נכתב על ידי , 12/10/2008 07:27  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



817
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות סלוטייפ D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות סלוטייפ D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)