לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BonIta h&d


פה לא יחסר לכם כלום,חיפשתם? מצאתם(:

כינוי:  צוות BonIta H&D

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2008

כפתורי אנשים|מדריך- איך נרשמים כמנויים בישראבלוג,בבלוג|3 כותרות להורדה|רקעים יפים למחשב|פונטים באנגל


היי כולם<:

מנשמעע איתכם??טוף , אז היום הבאנו ללכם עוד פוסט מיוחד[; ומושקע.

אז נתחיל, ותודה לכל התגובות שלכם3333>

זה רק נווותן לנו עידוד להמשיך ולהשקיע בשבילכם! , דרך אגב- שווה לכולם להיות מנויים, בקרוב כולם מקבלים דברים שווים


כפתורים של אנשים(:

לשימוש אישי בלבד+קרדיטט!

 

 

 

 

 (הפרח לא קשור- אבל יצא יפה לא? ^^ חחח).


מדריך- איך נרשמים כמנויים בישראבלוג,בבלוג?

 

כמו שרואים בתמונה, בצד הבלוג ברשימות, יש שורה ריקה, כותבים את האיימיל שלכם שמה, מסמנים הצטרף כמנוי, לוחצים על 'שלח' ואז שאתם נכנסים לאיימיל שלכם,

אתם צריכים ללחוץ על הקישור שיאשר שאתם מנויים,

'קלי קלותא ;]' חח

בהצלחה


כותרות להורדה.

*עד 2 השלמות לכל כותרת*

אני, מיכל הכנתי הכל.כך שאין להעתיק/לחתוך/לגזור מביניהם. לשימוש אישי בלבד+קרדיטט!

-

כותרת מס' 1

 

 כותרת מס' 2

פה ניסיתי לעשות כזה הכל משוגע, הכתב, התמונה, המסגרת. הכל<:

אז זה למי שאוהב יותר את הסגנון השיגעוני והצבעוני הזה.

 

 כותרת מס' 3

 


רקעים יפים למחשב^^

העלתי והבאתי הכל מהתיקיות שלי, לשימוש אישי בלבד.

~~~

 


סמיילים לבלוגים
זה לא סמיילים שהכנו, זה קובץ של מלא מלא סמיילים מגניבים שאתם יכולים לשים במסנג'ר או בבלוגים,
וחלקם ממש מתוקים^^
שימוש אישי, זה מהתיקיות שלי(דניאלי) ולוקח מלא זמן להעלאות^^

  

יש לי עוד מלא בתיקיות, אם אהבתם, תגידו^^ אני יביא עוד;]

פונטים באנגלית להורדה-
אני, דניאלי הכנתי לכם 12 פונטים מדהימים להורדה,
אין להעתיק את השלט\או קישור ההורדה.
לשימוש אישי בלבד~
 
 

שירים יפים שאתם חייבים לשמוע(;

עלה לי רעיון והחלטתי סתם לשים לכם כאן שירים יפים באנגלית, אז לכל מי שמשעמם.. ובאלו לשמוע שירים מוזמן-

Chris Brown - With You

Gabrielle - Survive

Ne-Yo - Closer

P!nk - So What

Miley Cyrus - 7 Things

Rihanna - Disturbia

Jordin Sparks and Chris Brown-no air

חלקם קצת ישנים, אבל ממש יפים^^"

*אם אתם רוצים את השירים להורדה, אני יכולה להעלאות אותם, רק תבקשו(;*


והעלנו שוב הפעם את העיצובים מהפוסט הקודם,

כי הייתה איזושהיא בעיה.

עיצובים שהזמנתם-

~ אלי זו אני ~

 

לסתיו-

ורקע לבלוג צילום-

והעיצובים ממתינים~

-

לטלטולה:













לgirl club- הבלוג לבנות33>, :











אל תשכחו ללנקק אותנו ברשימות ובפוסט הכי עדכני.

אה, ולילדה עם הבלוג של טוקיו הוטל- בבקשה להביא תמונה.

פונטים למנויים בלבד
שימוש אישי, רק למנויים(;
דניאלי הכינה הכל
אם אתם מנויים חדשים, רשמו לנו בתגובות את האיימיל שלכם, ונשלח לכם את הסיסמא שוב^^
<אלו פונטים מיוחדים וחמודים כאלו, אני ממליצה להשתמש בהם בעיצובים ובכל מיני שטויות, זה ממש מוסיף >
 

הסיסמא מיד נשלחת מנויים יקרים,


מהמבצע הקודם-

פוסיל עזרה ועיצובים

 

מבצע-

 

8910

 11 1213 14

תרשמווD; , הפרס שווה


שלכן,

הצוות.

============

נכתב על ידי צוות BonIta H&D , 20/10/2008 15:37  
132 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BooBi :] ב-28/10/2008 22:03



11,632

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות BonIta H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות BonIta H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)