לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BonIta h&d


פה לא יחסר לכם כלום,חיפשתם? מצאתם(:

כינוי:  צוות BonIta H&D

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2008

היי אנשושיים (:


וואי מקור'ה איתתתככם ?

התחיל החורף האא? [; , חחח בקרוב גם עיצוב חדש לבלוגלמנויים תהיה הצצה אליו!

איזה קור , טוב. אז עכשיו בחורף כנראה שנשב כולנו במחשב ונתחיל לעצב שעות על גבי שעות כי לא נוכל לצאת החוצה=], אז זה דיי טוב לישראבלוג חח.

דרך אגב- לאלי יש היום מומולדת! מזל טוב לה :) כולכם מוזמנים לשלוח מזלטובים , ולנחמדים שבניכם להכין לה ברכה(כל מי שיכין יתלנקק

פה עם הברכה בגודל 18) , אבל עדיין? כל השאר לשלוח חיבוקים! אז במיוחד בשביל זה אלי תענה על התגובות בפוסט זה הפעם(:

יאללה, מספיק החפירות. הכנו לכם להיום פוסט מושקע, אז תגיבו כן?? , ותרשמו עוד למנויים. בקרוב תקבלו דברים ממש ממש שווים ונדירים שלא העלו בישרא - בלוג ! וכמובן, יהיו הטבות

והצצות לדברים שנעלה לבלוג, ונעלה בשבילכם את הסגנון החדש שנתחיל לעצב איתו- ומי יודע?? אולי זה יהיה הסגנון החדייש של ישראבלוג.


מדריך לכתב יפה ומיוחד(;

אני הכנתי לכם והעלתי את הכל, אז חסר למי שמעתיק. לשימוש אישי בלבד!

>

אז קודם כל- זה מה שיצא לכם יפה ושווה נכון?[;

שלב ראשון:

תפתחו דף רגיל, חלק או באיזה צבע שתרצו, ותרשמו את מה שמתאים לכם

(אנחנו רשמנו לצורך העניין bonita.)

שלב שני:

לחצו על מה שמסומן בתמונה.

(עמכם הסליחה על הקרדיטים הרבים שלנו מוחעחעחע XD.)

 

שלב שלישי:

כנסו ל shadow וסמנו כמוני(:

(כנסו לגודל המלא!).

 

שלב רביעי:

כנסו ל inner shadow וסמנו כמוני(:

(כנסו לגודל המלא!).

 

שלב חמישי:

כנסו ל inner Glow וסמנו כמוני(:

(כנסו לגודל המלא!).

 

שלב שישי:

(כנסו לגודל המלא!).

 

שלב שביעי:

(כנסו לגודל המלא!).

 

 שלב שמיני:

(כנסו לגודל המלא!).

 

 שלב תשיעי:

(כנסו לגודל המלא!).

 

שלב עשירי ואחרון:

(כנסו לגודל המלא!).

 

והנה התוצאה >>

 פה הוספתי רק כיתוב של blog number 591893, ואז סתם איזה צל לבן(:

נו, מרוצים? נכון יפה ומיווחד!? יופי.. ככה גם נשאיר את זה מיוחד לבלוג שלנו ולא להעתקות


דברים לבלוגים לבנים-

הכל מתיקיות שלי, לשימוש חופשי (: .

אם מישהו הכין דבר כלשהוא מבין התמונות הללו, נא להודיע לנו בתגובות וניתן מיד קרדיט


מתיבת הבקשות~

* מיותר לציין שהכל אנחנו הכנו אז לשימוש אישי + קרדיט! *

-

כפתורים של בוב ספוג.

 

 

 

 < >


טקסטורות(חח).

הכל מהתיקיות האישיות שלי - לשימוש אישי בלבד.

כן אנחנו מעלות לכם הרבה עכשיו, בגלל זה ה-חח (:

מצטערות שזה לא בחבילות ^ . ^

 

*זה מיקס של טקסטורות, לקח לי זמן לעלות אותן- ואין פה הרבה. אבל הן ממש שימושיות^^ *


טקסטורות גדולות.

הכל מהתיקיות האישיות שלי - לשימוש אישי בלבד.

*לחצו להגדלה*

מצטערות שזה לא בחבילות ^ . ^

 


עיצובים שהזמנתם-

לסיפור חדש ~

את הבאת לי תמונה של רקע לפרו, איך בדיוק אני יעצב עם זה? חח.

אני ניסתי לעצב עם זה ויוצא לא טוב, נא הביאי לי תמונת עיצוב- ולא רקע פרו.

 

פמינה ~

מה אני יגיד לך, חחח. ביקשת כל כך הרבה כותרות שכבר לא הבנתי איזה ומי , מו ומה(: , בבקשה תרשמי לנו הכל מסודר מחדש. ואת לא יכולה להזמין 3 כותרות, כל פעם תזמיני אם את רוצה להחליף מדי פעם(;

 

העבר חוזר שנית~

חח טוב תקשיבי, פה הסתדר לי שני הצבעים. גם הורוד, וגם הכחול. אז תבחרי כבר מה שאת יותר אוהבת^^ [אני אהבתי יותר את הכחול, אבל איך שאת רוצה חח]







 
הפינה ליומהולדת שלי אלי!
זה ממנו(:
שתהייה לךך המומולדת הכי שמיייחה שבעולם:)
שולחות לך מכאן המון המוון חיבוקים!!
 

זה היה ארוך, והשקענו הרבה.
אוהבות המווווווווווווןןן33> ,
צוות בוניטה.
נכתב על ידי צוות BonIta H&D , 28/10/2008 20:03  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של What Is Love? ב-31/10/2008 18:16



11,632

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות BonIta H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות BonIta H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)