לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

שמנה!


היום היו לי כמה רגעים שהסתכלתי על עצמי במראה ובאמת ראיתי שאני יפה, כן אני יפה אפילו מאוד וזה כבר פתטי להיות מהיפות האלה שלא מעריכות את עצמן כי בראש הן שמנות...נמאס לי מזה!

בא לי להרגיש מלכת העולם בא לי שכל גבר שאני אצא איתו ידע וירגיש שאין עלי כי מה שאני חושבת ומרגישה כלפי זה בדיוק מה שיוצא ואיך שרואים אותי ואם אני אמשיך בגישה של "אני לא מספיק טובה" זה מה שאני אקבל בחזרה ואני שונאת את זה!

איך זה שגברים שאני יוצאת עם גברים שעל חלכם אני מרגישה שאני מתפשרת ואז מתהפכות היוצרות? יוצא מצב שהם מרגישים מעלי...איך זה קורה בכלל? כי אני נותנת לזה לקרות זה איך.

אני מאלה שנותנות את ה"עוד צ'אנס" גם אם זה יהיה מישהו שהכי יראה שאין לי מה לחפש שם אני אנסה, כאילו למה לי בכלל? מה נסגר איתי?

והכל זה בגלל מה שהולך בראש שלי..."את לא מספיק טובה" אם זה מה שאני אומרת לעצמי מה הפלא בכלל?

וכן אני לא שלמה עם הגוף שלי ובעצם פה קבור הכלב.

 

יש לי חברה שאני אוהבת אוהבת אוהבת אבל קצת מקנאה וזה התחיל לא מזמן.

היא חברה מהצבא ואנחנו מאוד קרובות אבל מסיבות כאלה ואחרות לא היינו יוצאות הרבה, בזמן האחרון התחלתי יותר לצאת איתה (אההה שכחתי להגיד שהיא הורסת ומדגמנת...ובערך הבחורה הכי יפה בישראל שעוד לא גילו) וגיליתי כמה שהיא מושכת תשומת לב...ברמה היסטרית וזה משהו שלא הכרתי מאף חברה שלי למרות שרובן מהממות.

וכן היא יפה והיא רזה וכל דבר אצלה נמצא במקום הנכון באמת באמת מושלמת.

עד עכשיו לא הייתה לי בעיה עם זה אבל בזמן האחרון זה הורג אותי...העור שלה חלק ומושלם השיער שלה הפנים הציצי התחת כאילו אני רואה את זה ונהיה לי רע.

בריא זה בטוח לא כי אני אוהבת אותה ברמה היסטרית והקנאה שלי זה נטו בגוף שלה.

ובמקום לקחת את זה למקום רע שיעשה לנו רק רע בחברות שלנו אני מחליטה לקחת אותה כמוטיבציה קטנה ומושלמת אישית שלי.

 

גם הביטחון הזה שלה במכל הבחינות מבחינת מראה ברור אבל יש לה את האקסטרה הזה שלי בחיים לא היה וזה זה שהיא כל כך שלמה עם מי שהיא מבחינת אופי וזה באמת מעורר השראה...זה מה שבא לי.

 

אז חדל לגדל לי פה כרס של החיים הטובים הגיע הזמן לעבוד ולעבוד במרץ!

יש לי מטרה והיא היומולדת 21 שלי זה באוגוסט....ככה שיש לי חודשיים ושלוק לעבוד לעבוד לעבוד!

 

כושר:

כל יום שאני לא עובדת (שזה פחות או יותר שלושה ימים בשבוע)

או ריצה או אופניים 30 דקות

תרגילי ידיים 100 כל יד

כפיפות בטן 200

מדרגות 5 פעמים כל המדרגות בבניין (5 קומות)

+כל פעם שאני עולה הביתה רק במדרות!

 

אוכל:

להוריד כמעט למינימום פחמימות!

בימים שאני לא מתאמנת בלי פחמימות בכלל ובימים שכן פרוסת לחם שעה לפני אימון.

בעיקר חלבונים שהמועדפים עלי (בגלל שאני לא מתה על בשר ועוף) זה ביצים וגבינות.

כמה שיותר ירקות!

ושבא מתוק אז פרי.

מים מים מים!

להוריד גם אקסל (התמכרות קשה)

דיאט קולה אבל בלי להגזים.

 

זהו..עד גיל 21 אני שוקלת 50 קילו!

שיהיה לי בהצלחה!

 

 

נכתב על ידי , 25/5/2012 01:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Tom* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Tom* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)