לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המציאות שמאחורי השקרים


sweet dreams are made of this


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

אז מה


אז מה אם אכלתי שוקולד

ואז מה אם אכלתי חצי פרינגלס

חצי חבילה כן?

ואז מה אם אכלתי תפוציפס וביסלי ועוגיות עוגות

אז מה אם אכלתי קוקילידה

ועזבו את ארוחת שישי שלא מדברים עליה בכלל

ואז מה אם אמרתי שלא אכפת לי

ובעצם שיקרתי

ואז מה אם בכיתי כל הלילה ובכיתי ובכיתי

עד שכל השמיכה הייתה רטובה ולא יכולתי לישון איתה

אז מה אם הלכתי לשירותים כל הלילה והקאתי את הנישמתי

ומתנה טיבעית שכזאת גם היו לי שילשולים

בלי כדורים

כי כנראה שבגוף שלי כבר לא מסוגל לקבל את כל הזבל הזה

אז מה?

אז מה אם כבר חודשיים שאני לא מרגישה טוב כמו צל בבית הולכת ובאה בקושי קמה מהמיטה ושורדת את היום כבר לא חיה אותו, אז מה אם לא אכפת לף אחד, אז מה אם אני מתפללת שכל יום יקרה לי משו שמישהו סוף סוף יראה שאני צריכה עזרה,כי אני לעולם לא יבקש אותה, אז מה אם אני שחקנית יותר מידיי טובה שמצליחה להסתיר את המחלה הזאת יותר מידיי טוב ואני ממש לא רוצה לגמור כמו הדוגמנית הזאת שבעיתון שנלחמת על החייה וכולם סביבי אומרים שהיא פשוט נראת נורא ושהיא מגעילה אותם.

לא אני לא רוצה לגמור כמוה

אבל אני בדרך שלה

ובאלי שמישהו יצעק במקומי

אבל אני יודעת שזה יקרה אני פשוט ימות

ובעצם למה לא למות?

נמאס לי שאני חלשה מידיי...ואני יודעת שמחר אני יקום כרגיל וימשיך בחיי העלובים

כי אני לא יפגע בעצמי לעולם

באלי שהעולם יפגע בי

בעצם..זה מה שהוא עושה כבר 5 שנים

:(

נכתב על ידי , 26/11/2011 12:42  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה נגמר


היה האירוע

ירדתי

ועברתי את היעד

בחצי קילו

היה מושלם

גנבתי את ההצגה,כולם ראו אותי ואמרו וואו

"את עשית רעידת אדמה עם היופי שלך"

"איזה כוסית"

"את כל כך השתנת את פשוט מדהימה"

"לא יפה את גונבת את ההצגה עם היופי שלך"

"את יכולה להיות דוגמנית מצליחה"

"אני לא יכול להפסיק להסתכל עליך"

לרגע קטן הרגשתי יפה

 

הייתי מרכז הערב

הרגשתי בהיי מטורף

הרגשתי בעננים

 

ועכשיו כשחוזרים לקרקע ולמציאות

כשעכשיו אין מטרה ממשית לירדיה במשקל

המאמץ יהיה יותר קשה

והדרך למטה תיהיה ארוכה כמו נפילה לתוך תהום

מה שעברתי בשבועיים האלה אף אחד לא יודע,הכאבי בטן בלילות,הבחילות החולשה המצב של העייפות הצבע בחיוור על הפנים ומצב שבו את מרגישה חסרת אונים,הרעב הבלתי פוסק,הרעב הנפשי והפיזי,המצב שבו את כבר אוכלת ואת לא מצליחה כל כך לאכול כי אין לך חשק....

היו שבועיים קשים...מפחדת מהיום שיגיע

ומזה שאחריו

כל כך מפחדת שאין לי מושג איך להתמודד

עריכה**** הגעתי ליעד שהצבתי לאירוע לא ליעד הסופי שלי

 

נכתב על ידי , 19/11/2011 20:24  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה יורד


זה

יורד

ובגדול

אני גאה בעצמי

ירדתי עוד 2 קילו

ארוחה ב12 וסנדוויץ ב 6 בערב וזהו

בטח שזה קשה

קשה מאוד

אבל יש לי מטרה

והרעב והחולשה לא ינצחו אותי

וכן

זה יורד

ועכשיו

עוד שבועיים עד לאירוע

ואני כמעט הגעתי לייעד

שהצבתי לאירוע

מי יודע

אולי אני גם יעבור אותו

 

נכתב על ידי , 5/11/2011 15:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 34

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנופRי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נופRי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)