לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים המוזרים שלי XD


חיי המשעממים והמעצבנים :O

Avatarכינוי:  מישהי XD

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

חייב כותרת ?!


אמממ , המצב עם חברה ש'לי לאא משהו , אין לי כוחח למריבות איתה ,
אני מנסה להישאר אופטימית D: ,
סתאםם באלי שאלון :

איך קוראים לך? אמממ , אני יגיד , אוראל .

 אם היית יכול לקרוא לעצמך בשם אחר איך היו קוראים לך? באלי על סיוון [[;

הכינויים שיש לשם שלך ? אוראלוש , אוראלי , ובלה בלה בלה .

הכינוי הכי אהוב? אוראלוש D:

האם תקרא לבן \ בת שלך על שמך? לאא נראה לי , זה מוזר לאא ?

אם היית נולדת במין השני, איך היו קוראים לך? האא ?

 מזל? קשת :PP

איזה שפות את דוברת? עברית , אנגלית , ספרדית [ טיפה]  , יפנית [ אנ'לא יפנית זה מהאנימות ><"]

בת כמה את? 12 וחודשיים בערךך ..

החלום שלך? לעבור ת'חיים בכיף :]]

 אתה חושב שהוא יתגשם? הלוואי ,

מה אתה אוהב לשתות? אמממ , תות בנהה של פריגת D:

 אוהב את החיים או לא? תלוי ,

מסר לחיים? לנצל ת'חיים עד הסוף [[;

יש לך סודות? כה ..

אתה שונא את עצמך? לא

אתה אוהב את כתב יד שלך? לאא כ"כ , בערךך ..

יש לך הרגלים רעים? כןן !

איזו מחמאה אתה מקבל מרוב האנשים? אממ , שאני חכמה :PP

 אתה יודע לשיר? לא'דעת , לרוב אומרים לי שכן .

 אם היית מישהו אחר, האם היית מתחבר עם עצמך? כן .

האם יש משהו שמפחיד אותך או שאתה שונא בעצמך? ת'שער ש'לי :C

יש לך יומן/ג'ורנל?  הבלוג הזה , חחחח ..

מה החולשה הכי גדולה שלך? שאני סומכת יותר מדי על אנשים .

 מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? לנצל כל שניה ושניה ,

פעם חשבת להתאבד? הרבה פעמים , אפילו ניסיתי .

שיקרת פעם? בארור , יש מישהו שלא שיקר פעם ?

 אמרת למישהו "אני אוהבת אותך" והתכוונת? כן ^_____^

הייתה פעם בחו"ל?  לאא ..

הסרט הכי דפוק שראית? לאא זוכרת ת'שם של הסרט , אבל הוא היה מפגר ברמות xD

לא אכלת יום שלם? כן , שחשבתי שאני שמנעע ;P

 גנבת משהו? כן, שהייתי בת 5 רציתי איזה ממתק וגנבתי אתו

שחית /צללת עם דולפינים? לאא ..

התקלחת יותר מפעמיים ביום? הרבה פעמים

רכבת על אופניים? כן , כן ועוד פעם כן .

הוצאת מלא כסף על שטויות? כל הזמן :S

היית מאושר? כן , לרוב אני מאושרת P:

התנצלת על משהו שעשית? כן .

היית כל הלילה על המחשב? כן ><" , אני מכורה  .

 קמת באמצע הלילה סתם ככה ? כהה , קמתי שתיתי שוקו , וחזרתי לישון , חחח ..

זכרת חלום? הרבה פעמים ,

 נרדמת בשיעור? חחחחחחחחחח , כן ..

התעקשת על משהו מטופש? כן ד.ד

 הברזת למישהו בלי להודיע? כהה , לחברה שלי xd

 התחרפנת? כן ..

צרחת מפחד? אכן , כן .

אכלת קופסא שלמה של אוריאו? לאא , חחחח .

ראית טיטאניק? לאא יצא לי לראות , ראיתי רק פוסידון :O .

 ניסית דיאטה? לאא , תמיד אמרו לי שאני מסספיק רזה :X

נסעת ברכבת? כהה ,

דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להיראות יותר נקי? כל הזמן ;C

דיברת בשיעור? כן כן ,

פחדת מהחושך?  לאא ,

היית בבית-חולים? כן :O

עשו לך תפרים? אכן

אהבת מישהו כל-כך שזה גרם לך לבכות? לאא קרה לי ..

נשבר לך הלב? כן ,

 שברת למישהו את הלב?  נראה לי שכן , T.T

 קינאת במישהו אחר? כן , ואני עדיין מקנאה

היית גאה בעצמך? לאא .

הרגשת שלא מעריכים אותך על משהו שעשית? לרוב זה קורה לי ...

בכית בגלל מישהי? כן ,

בכית בגלל מישהו? כן , לפני יומיים ..

עשית משהו שלא חשבת שתעשי? כן :PP

התעלמת ממישהו בכוונה? כן , כן : I

 סיננת מישהו בטלפון? כרגע אני מסננת מישוו D:

ניתקת למישהו בפרצוף? כהה , לחברה שלי , חחחחחחחח .. זה היה מצחיק ..

רצית לצרוח ולא עשית את זה? כן ..

אמרת למישהו שאת שונאת אותו? אמממ , בערךך ..

חיבקת מישהו מפורסם? לאא  ,

 תפסת טרמפ? לאא !

הלכת לאיבוד? כןן , בלונה פארק ..

 עברת ניתוח? כן , כן , בגיל 3 .

היית על במה? אמממ , בבצפר זה נחשב ? היה לי תפקיד כקרינית .

ישנת מחוץ לבית? כההההההה %_______%

 ישנת כל היום? לאא , אני מנסה , זה לאא מצליח לי ..

חשבת שאת משתגעת? כמעטטט ,

סיפרת סוד שנשבעת לא לגלות? כן כן ,

 היית ברדיו/טלוויזיה? לאא ,

היה לך חלום שחזר כמה פעמים? יאאפפ :PP

 ב- 24 שעות האחרונות...

 

 היתה לך שיחה רצינית? כן , עם מישהו שאני אוהבת :O

חיבקת מישהו? יאפפ , את אמילי השמנעע

רבת עם חבר? כעע *__*

בכית? לאא , אני אופטימית D:

 צחקת? יססס D:

 גרמת למישהו לצחוק? או יהה ..  

קנית משהו? יאפפ , קניתי XL

 הרגשת טיפשה? לאא ..

 דיברת עם מישהו\מישהי שאת אוהבת? יאפפ , לפני שעתיים בערךך .

 התגעגעת למישהו? תמיד אני מתגעגעת אליו ,

  עכשיו...

 

 מה את לובשת ברגע זה?  סווצ'ר מביגוד [לבן] , ומכנס טרניג תכלת D:

 קר לך או חם לך? לאא קר ולאא חםם ..

עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? עם טל , השניצל ש'לי :S

 אתה אוהבת מישהו עכשיו? יאפפ , את טלל D:

 איפה הכי היית רוצה להיות? עם טל , @___@

 איזה ספר את קוראת? אנ'לא קוראת ספרים *.*

תארי איך את מרגישה כרגע ב- 5 מילים? מילה אחת מספיקה : מאוהבת :PP

האם את מדברת עם מישהו און-ליין כרגע? לאא ..

 האם את מדברת עם מישהו בטלפון כרגע? אני מסננת מישוו [[;

    את...

 

 מה היית משנה בעצמך? את האףף [[;

את אוהבת את איך שאתה נראה? בערךך , חוץ מהאףף =.=

 אוהבת את המשפחה שלך? קנייד אופ ..

אוהבת חורף? יאפפ :O

משתדלת לאכול בריא? אמממ , לאא בדיוק O.O "

קוראת עיתון? לפעמים , מעריב D:

מדברת עם אנשים למרות שאת שונאת אותם? אכן : I

נוהגת? הלוואי "."

אוהבת את הקול שלך? אהא

תארי את בן-הזוג האידיאלי מבחינה חיצונית? נמנ , חמדמד שיער שחור , שרירי [ בערךך ] .

 עכשיו מבחינה פנימית?  אוחח , האופי שלו , מתוק , מצחיק , חמוד , רומנטי :Z

הבית האחרון שהיית בו? הבית ש'לי xD

האם את תמיד מרגישה שמבינים אותך? לאא ..

האם אתה סומך על אחרים בקלות? קרו לי דברים בעבר , ועכשיו אני סומכת רק על עצמי .

 בדיחה האהובה עלייך?"איי קיסד א גירל אנד איי ליק דיצ "
 אני : " זיס כפרעע זיס [ המבין יבין ] "

מי הבן-אדם שיודע הכי הרבה עלייך? חברה ש'לי , היללוש הכוסעעע #_____#

הכי מצחיק? אמממ , לאא נראה לי ..

מי מקשיב לבעיות שלך? טל , השניצל שלי T.T

 עם מי את רבה הכי הרבה?  ארררר , אין תגובה ..

הדבר האחרון...

 

 הקול האחרון ששמעת? הקול של אמילי השמנעע ..

האדם האחרון שדיברת איתו בטלפון? אור הדבעע :PP

 הדבר האחרון שאכלת? חבילת ביסקוויטים D:

דיסק אחרון ששמעת? מי קונה דיסקים @?!

שיר אחרון שנתקע לך בראש? PINK -SO WHAT .

מה הדבר האחרון שהדפסת? אמממ , נראה לי ת'עבודה באנגלית .

    צבעים:

 

 צבע עיניים: חום .

 צבע שיער: חום .

צבע ציפורנים: יש'לי לקק תכלת סופרר מהמם !

צבע קיר בחדר: לבןן ..

צבע מקלדת: שחור .

צבע פלאפון: אדוום .

צבע חולצה: לבן D:

צבע מכנסיים: תכלת .

 צבע תחתונים: סגלגל ^^

צבע גרביים: לבנות :X

 האם יש לך:

 

 אח/ים/יות: כהה , חחח
דיסקמן: לאא ..

טלוויזיה בחדר: כן , כן .

 מחשב בחדר: איך אפשר בלי ?

חברים סטרייטים: כעע ..

חברים הומוסקסואליים:  יש'לי ידיד כזה , חחח ..

 מערכת סטריאו: כככההה [[;

 האם אי פעם:

 

  התחבקת:

נמשכת למישהו תפוס: לאא ,

נמשכת למישהו פנוי: כןן ,

התאהבת קשות: ברגע זה D:

 התאהבת בידיד: ברגע זה :]]

נמשכת למורה בבצפר : המורה להתעמלות החאתיך , הוא רק בן 19 ..

 ראית חדשות מהתחלה עד הסוף? יאפפ :S

  אכלת משהו למרות שידעת שפג תוקפו לפני יום? לאא ..

 הלכת מכות: אתמול :O

קיבלת פנס בעין: לאא ..

הרכבת עדשות: לאא ..

 דחפת מזלג לשקע חשמל: כהה ..

 בישלת? לאא ..

הרגת מישהו: בטאחחח , תיזהרו לכם !

 איחרת לבית-ספר: כהה ,

 הברזת מבית-ספר: אכן ,

 הבנאדם שאת הכי אוהבת: טל :P

החג האהוב עלייך: פורים -.-

הסרט האחרון שראית: על גופתה המתה .

הדבר האחרון ששתית: שוקו , דלישס , והו  .

המחשבה האחרונה שלך:  למהה לעזאזל טל לאא מתקשר !?

השיר האחרון:  Lady Gaga - Poker face

   עוד קצת עלייך: 

 

נסעת בכבאית: לאא ..

אוסף משהו: אמממ , לאא נראה לי ..

מאוהב/ת: יאפפ :P

במי? בטל השניצלל D:

אכלת כלי כתיבה: לאלאלאלאלא .

נפגעת מאוד ממישהו: אהא .
את השאלון החמדמד לקחתי מפה :

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=59704


SEE YOU -
מישהי XD
שאין להה כוח לחפש ת'חתימה .

נכתב על ידי מישהי XD , 10/2/2009 16:17  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פריקה ..


נמאס לי כבר !
באמת , למהה מהה עשיתי לך ?!

מההההההההההה ?!?!!? אינעל כוס אמווו !!!!!!!!
חשבתי שאת חברה , סמכתי עלייך , חשבתי שהיה אכפת לך ממני אבל מסתבר שלאא !!!
נשבר לי ממך !!!!
די כבר , בא לי לבכות !
אז יש לי דבר אחד להגיד לך -
לכי זדייני !!
את יכולה לקפוץ לי !!

 

אהבתי , אבל כנראה שלאא עווד ,
נשבר לי הלב , לאא רוצה להיפגע שוב ...

עד כאן ,
מישהי XD

נכתב על ידי מישהי XD , 8/2/2009 18:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

625

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהי XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהי XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)