לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

* מֶרִי פופינס *



Avatarכינוי:  מרי פופינס T M

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

"גם מטפטף בליל" || פסטיבל בשדרות.



לא נרדמתי הלילה, שמעתי את הגשם מטפטף.
הסתכלתי לעבר החלון הפתוח, הכול היה רטוב, נקי.
הייתי רוצה גם להרגיש כך, נקייה. נקייה ממחשבות, הרגשות. הייתי רוצה מישהו שיגן עליי מפני הגשם.
יתן לי נשיקה, חיבוק. ויתן לי את כול צרכיי.
היינו מסתכלים על השמיים. נרטבים ביחד.
אבל פתאום אני מרגישה שאין דרך חזרה. אין אפשרות לשפר, לנקות, לעשות משהו בכול גופי.
שישנה אותי, רגישו שינוי. שמחת חיים, אושר, אהבה. הכול יהיה. אבל עכשיו אני רק עם הראש על הכר מדמיינת לי את כול הטוב הזה שתמיד חלמתי לו. חשבתי, פינזתי, רציתי. אך כול זה היה מתוך חלום.

- - - -
הייתי בפסטיבל בשדרות.
היה מאוד נחמד.
ואתמול היה גשם בלילה, שמעתי אותו.
שלכם,
מרי פופינס .

נכתב על ידי מרי פופינס T M , 15/10/2008 20:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני מרגישה שאני לבד.






אני מרגישה שאני לבד. אני מבקשת שיצילו אותי מתוך באר עמוקה.
אבל אף אחד לא שומע את קולי החלוש. אני מנסה להגביר אותו. אך אני לא מצליחה.
אף אחד לא מתחשב, רק בעצמו. בי לא מתחשבים.
אני לבד, אני צריכה להיות על תחת שליטה, מחזיקה את עצמי, ואז הכול יהיה בסדר.
יהיה לי את הלב שלי. את הדרך שלי. בלי אנשים אחרים.
אך עכשיו עצוב לי לבד, לבד בבאר חשוכה. אפילו טיפת אור לא מציצה מבעד לחור הסתום.
הייתי רוצה לשמוע קול ציפורים מצייצות, הרוח מעיפה אותי במלוא כוחה, אני מרגישה באוויר.
בלי דאגות על מה יהיה. בלי כעס על אחרים, זעם על עצמי. להרגיש איך זה להיות חופשיה, בלי מחשבות.
אבל פתאום כשאני מתעוררת מהחלום. אני עדיין לבד. בלי שום ציפורים, עצים, או רוח חזקה.
רק אני, אני ומחשבותיי. עם הכעס שלי על אנשים, עם הזעם על עצמי, עם הכול.
להרגיש שפתאום משהו השתבש. עם האנשים בסביבתי, עם החברים הטובים.
אך פתאום אף אחד לא סובב אותי.
 - - -
ממ.. זה קטע שכתבתי, לפחות מה שאני מרגישה.
שיהיה חופש נעים. ושתשתפר הרגשתי.

נכתב על ידי מרי פופינס T M , 14/10/2008 22:44  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוכות, היה קורע! XD



 


  
[קרדיט]
הוולה D:
איך היה לכם בסוכות? אצלי היה ממש כיף.
היינו אצל דודים. אני ודודים שלי.
ישבנו בסוכה. דודה שלי הכינה פול אוכל! XD
אכלתי כמעט מהכול! ^^"
וגם יש להם כלבה שקוראים לה סנדי, ממש מתוקה!
היא דובה, חמודה כזאת. אבל היא ממש חמודה לעומת כול הכלבים הרזים רזים! O:
בקיצור היא עמדה מתחת לשולחן וחיכתה לאוכל. XD
לא נתתי לה. כי אסור לה, היא תשמין עודד!!!111111 XD
בקיצור? היה ממש כיף.
חח... גם יצאנו איתה להסתובב. אז כזה בנדוד שלי לקח סקטבורד.
אז אנחנו שרים את- sk8er boi של אבריל! XDD
אני כזה מקפצת!!!! *0*
XD היה קורע. תגיבו (:

בעעעעי, המשך חופש סוכות שמח D:

נכתב על ידי מרי פופינס T M , 14/10/2008 13:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרי פופינס T M אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרי פופינס T M ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)