לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מי יודע מה יקרה?! [:

Avatarכינוי:  ג'ינג'ית [=

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

ימים מטורפים &#9829;&#9829;


רק בשבוע  האחרון נהיה טוב [=

רגע.. מה קרה שפתאום כלכך טוב?.. אמממ בואו נראה...

 


 

ביום שלישי (שבוע שעבר..) באתי אל קוגלר כדי שנכין מצגת לשליבק (♥) לכבוד היומולדת :)

ואז באותו היום החלטנ ולנסוע לקניון, היה ממש כיף, קניתי כמה בגדים בהיינס, משוו ממש מתוק בהפנינג ואני וקוגלר קנינו כובע תואם  בTOP10

~איך אפשר בלי כמה תמונות?~






 



ביום רביעי אני אופק וקוגלר רצינו כבר להיות לקראת סיום המצגת של שליבק (♥) {מה שלא קרא.. XD} ואני ואופק באנו לישון אצל קוגלר..

ובסוף מה שקרה זה שבמקום שנעשה את המצגת של שליבק (♥) עשינו לעצמנו בוק.. וצילמנו 109 תמונות! D:

~למה לא לראות כמה מהתמונות?~


קוגלר 3> - קוגלר הבונבון שלי 333>

 

אני [= - אני D:  חח

 

אופק 33> - אופק במחווה לשופינג [;

 

שלושתינו D: - איך אפשר בלי תמונה משולשת?? ><

 

על תשכחו להגיב!! D: - מה עבר עליי פה?! :O

 

ודרך המראה [[= - במראה החמדמדה של קוגלר 3>

 

חח הנשיקה של קוגלר 3> - קוגלר נתנה לי נשיקה!! D: יאי 333>

 



יום אחרי כשהתעוררנו (אני ואופק..) גילינו שקוגלר לא נמצאת.. וראינו שחברים שלהם מלונדון באו לבקר אותם ושהיא בסלון חחח P:

היא הכירה לנו חברה שלה מלונדון (ממש ממש חמודה ^^) שקוראים לה מאיה.. היא גם יהודיה ויודעת עברית והכל.. :P

לקראת אחד וחצי כזה, אופק הייתה צריכה ללכת.. :(   ואז שעתיים אחריי זה בערך אני וקוגלר הלכנו אליי.. [=

ראינו מלא פרקים של "דני הוליווד" שהקלטתי ואחרי זה אמא שלה הציעה לנו לבוא עם המשפחה שלה (של קוגלר) לים.. אז הלכנו D:

וואי הגלים היו ממש גבוהים וממש ממש חזקים... היה ממש כיף D:

כשחזרנו לישוב ההורים שלה הסיעו אותי הביתה, אבל אפחד לא היה בבית |:

אז ישנתי עוד לילה אצל קוגלר D:   חחח בבוקר שאחרי התעוררנו וניראלי קוגלר קיבלה מכה בראש או משוו כי לעומת הפעמים האחרות, היא לא הפסיקה לדבר..

אבל ממש לא הפסיקה לדבר! XD (ועוד ב"אנגלית" XP ~~המבין יבין~~)

לקראת הצהריים עשינו מרטון בV.O.D של מכושפות.. זאת סדרה ממש יפה [=  חחח

ואז אני חזרתי הביתה והיא הלכה לישון אצל שיר (חננאל).

יום אחרי אני קוגלר אופק וחננה הלכנו לשחייה לילית [=

אבל לא נכנסנו הרבה למים, למרות שאני וקוגלר ממש רצינו (אחמ אופק! ♥, אחמ חננה! ♥)

אבל לא נורא.. בכל זאת היה כיף =]

אחרי השחייה לילית אני, קוגלר וחננה הלכנו לישון אצל אופק [=

ובבוקר שאחריו עשינו מכירה פומבית על הבגדים של אופק!! D:  (קוגלר קיבלה את ההכי יפים.. חחח) ועשינו את המכירה עם כסף מנייר P:

(באמת לקחנו לה את הבגדים, זה בגדים שקטנים עליה אז במקום סתם לחלק עשינו את זה בדרך יותר כיפית D: )

 

וזהוו סה"כ.. הגענו להיום.. שרוב הסיכויים שאני הולכת היום לירדי D:

 

וואי אני בנאדם ממש חופר! נכון?? XD

אבל על תכחו להגיב לי! חסר לכם!!!

טוב ישלכם מזל.. נגמר הפוסט!! חחח





נכתב על ידי ג'ינג'ית [= , 12/8/2009 12:25  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ינג'ית [= ב-16/8/2009 11:08



3,594

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ינג'ית [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ינג'ית [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)