לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מי יודע מה יקרה?! [:

Avatarכינוי:  ג'ינג'ית [=

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

זה כבר ממש כאן!! :O


 

 

אני לא מאמינה אבל זה כבר עוד שנייה נגמר..

ממש עוד פחות משבוע חוזרים לליומדים!!!!

ת'אמת?

אני לא יודעת עם זה טוב או רע..

כי מצד אחד אני אני ממש רוצה לחזור כדי לראות את כל החברים ועשות משוו כבר בחיים שלי ^-^

מצד שני ממש ממש ממש אינלי כח לא לראיה (בעע ) לא לאנה הדפוקה הזאתי (בעע ) לא לציפי (בעע ) וממש ממש לא לבן טל!! (בעע בריבוע )

 

אבל בכל זאת כך או כך אנחנו חוזרים אצל המקום המסריח הזה שנקרא בצפר.. אז צריך לנצל את הימים האחרונים...

עם כבר בצפר.. אפשר להזכר שנייה ברגעים הטובים של כתה ז' ולהשוות לשנה הקרובה

חח אז בואו נראה קצת תמונות מבצפר..

 

אני וקוגלר בשרותי בצפר ^^  חח שיר נראת על סמים.. ><

שליבק מנסה לפרוץ את הלוקר של עומר עושים למאי החלקה בבצפר XD


קרן מיכל ירדי אני (?!) ואופק  Charlies Angel (ניראלי שככה כותבים את זה חח) 


בר דנון XDXDXD  ניראלי זה אחרי שהשחיטו לי את הבלון..

ירדי ♥  [=


טוב הלכתי.. בהביי.. [=

תגיבווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יומטוב לכווולללםםםם ♥♥♥♥

נכתב על ידי ג'ינג'ית [= , 27/8/2009 10:23  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלוש(: ב-24/10/2009 20:40



3,588

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ינג'ית [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ינג'ית [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)