לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מי יודע מה יקרה?! [:

Avatarכינוי:  ג'ינג'ית [=

בת: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

נגממרררר


זהווו אנשים...

נגמרה השנה!!!!

סופסוף חודשיים שלמים של חופש בלי בצפר!!!!

חחחח איזה כייףףף P:

 

 

אני לא מצליחה עדיין לקלוט שאני עולה לכתה ח'..

זה מוזר לי.. זה מרגיש בוגר כזה.. (משוו שממש לא מתאים לי ^^)

 

אתם מוזמנים לראות את הפריצה המהממת שלי בבלוג של יעליש 333> ^^

 

טוב יאללה הלכתי איכשהו לנצל את החופש XP

בהבי

 


עשרת הראשונים.

החבר/ה הכי טוב הראשון- אלונה..(שכבר לא איתי בקשר :( )

החתול הראשון- לא היה לי חתול XP (אבל שון הוא כמו החתול שלי XD חח יעליש)

הכלב הראשון- נצינקושש!! ♥♥♥

הפירסינג הראשון- חח אינלי (גם לא באוזניים P:  ) 

השינוי הדרמטי הראשון- אממ... נראלי כשעברתי מנוף צורים לקשת..

התאהבות ראשונה- בכתה ג' XP

הדיסק הראשון- אמממ... שאלה טובה..

הרכב הראשון- אינלי רכב אבל הרכב הראשון של ההורים שלי היה הפיאט הממש ישן שלנו P:

אהבה ראשונה- ששש... זה סוד! [;

 

תשעת האחרונים.

המשקה האלכוהולי האחרון ששתית- לא שתיתי

הנסיעה האחרונה- אתמול, הביתה P:

שיחת טלפון אחרונה- האח [השמן] שלי

דיסק אחרון ששמעת- אממ.. ניראלי של הילארי דף או אווריל לבין P:

אמבטיית קצף אחרונה- בכתה ב'? XD

פעם אחרונה שבכית- אממ לא מזמן.. ניראלי שלשום XP

החיבוק האחרון- מקוגלר ♥

פעם אחרונה שממש עיצבנו אותך- אמממ.. לאדעת XD הרבה מעצבנים אותי XP

פעם אחרונה שראית טלויזיה- לפני 5 דק' XP

 

שמונת האם אי-פעם.

האם אי-פעם יצאת עם אחד החברים הכי טובים שלך? לא

האם אי-פעם נעצרת? לא

האם אי-פעם שחית בעירום? לאאאא "-_-

האם אי-פעם היית בטלויזיה? אממ.. לא ניראלי

האם אי-פעם נישקת מישהו והתחרטת על זה? לא

האם אי-פעם היה לך חלום רטוב על מישהו שאת מכירה? אני לא זוכרת מה חלמתי היום אז אתם מצפים בכללי שאני יזכור? XD

האם אי-פעם הרגשת שטובת ההורים שלך עדיפה על אחרת? הא?!

האם אי-פעם הרגשת שהיית גבוהה אבל זה לא היה נכון? כהה T-T

 

שישה דברים שעשית היום.

1.התעוררתי

2.דיברתי בטלפון

3.גיליתי שלחברה שלי יש חבר XD

4.ציחצחתי שיניים

5.אכלתי

6.לטפתי את נץ ♥♥

 

חמישה דברים שאת אוהבת לעשות.

לרקוד, לשחק טניס, מחשב, טלוויזיה וחברות ☺☻☺

 

בנאדם שלו את יכולה לספר הכל.

- יעליש ♥

 

שלוש שאלות העדפה.

לאכול או לשתות? לשתות ~~

שחור או ורוד? שחור ניראלי P:

טלוויזיה או מחשב? מחשב (:

פירסינג באף או בלשון? אפחד אבל עם כבר אז אף XP

רציני או מצחיק? שניהם ^^

למות בשריפה או לטבוע? אפחד מהם!! @_@

פרחים או ממתקים? ממתקים ניראלי XD

אפור או שחור? שחור

צבעוני או שחור-לבן? צבעוני (: (יותר מידי שחור XD)

תשוקה או אהבה? אהבה ♥

שקיעות או זריחות? שניהם יפים ורומנטיים באותה מידה P:

להישאר ער עד מאוחר או לקום מאוחר בבוקר? להשאר ערה עד מאוחר ^^

ירח או שמש? ירח *-*

שמש או גשם? גשם *-*

וניל או שוקולד? ברור שוניל!! D:

בנים או בנות? בנים - אהבה ♥ בנות - חברות ☺

טלוויזיה או מחשב? שאלתם כבר- מחשב XP

צמיד או שרשרת? לא לובשת אפחד XD אבל נלך על צמיד P:

וורוד או שחור? שאלתם "-_-

עט או עיפרון? חח עט (:

לב או כוכב? גם וגם

ואנס או אולסטאר? גם וגם

טלפון או פאלפון? פלאפוןן

לנגן או לשיר? לשיר

קולנוע או דיווידי? גם וגם

קיץ או חורף? לפעמים זה ולפעמים זה ^^

ים או בריכה? בריכה

תל-אביב או פריז? זאת אמורה להיות שאלה?! - פריזזז!!! *-*-*-*

דם או מיץ פטל? מיץ פטל?!

מים או מיץ? מיץ [:

מבוגרים או ילדים? ילדים חח

ישראבלוג או תפוז? ישרא XP

בית או בית מלון? בית מלון ( 4 כוכבים ומעלה XP)

גשר או קוביות (בשיניים)? יש הבדל??.. חח ניראלי גשר פחות כואב - אז גשרר..P:

תמונות או פיקסלים? גם וגם [:

בלוג או אתר? בלוג [;

 

שני דברים שאת רוצה לעשות לפני שתמותי.

1. להתחתן *-*

2.להתגייס ^-^

 

 

מצאתי את השאלון באתר של "נועה ^~^" אז קרדיט? חחח הנה - האתר של "נועה ^~^"

 

 

 יאללה בהביי

נכתב על ידי ג'ינג'ית [= , 21/6/2009 08:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ינג'ית [= ב-22/6/2009 10:40
 



מופעע!!


אוקיי..

אתמול היה לנו מופע גדול כזה בכפר סבא!! D:

היה כלכך כייייייףףףףףףףףף

אני הופעתי במופע (ג'אז) בשם אור ירוק..

רקדנו עם גלגלים ווסטים כאלה צהוב מרקר שיש במכוניות ואיזה כובע מכוער משווו פחד :S

סך הכל המופע הלך טוב.. חוץ מזה שקייסרמן בעטה בי באמצע המופע XD

קוגלר אופק ועוד כמה בנות הופיעו בריקוד קלאסי בשם תאטרון בובות הוא היה ממש חמוד

אופק הופיעה גם בהופעת היפ הופ בשם השכונה חחח ניראלי החלק הכי  טוב היה ה"סולו" של אופק XD

היו עוד הרבה ריקודים ממש יפים אבל לא יכלתי לצלם אותם \:

אני ינסה להשיג תמונות.. XP

אהה וישלי כמה תמונות מחדרי ההלבשה שצילמתי XD (על תדאגו זה לא תמונות כמו שאתם חושבים XD חחח)

טוב..

עכשיו 8:00 בבוקר ואני עייפה ומחכה שיגיע 9.. P:

כי רק ב9 אני הולכת היום לבצפר D:

ישלנו היום יום ספורט והסיכוי שהכתה שלנו תנצח הוא 1 מתוך 1,000,000,000,000,000,000 אזז.. העיקר הכיף? XD

טוב יאללה זזתי לראות טלוויזיה או לעשות משוו..

-תמונות של המופע והיום ספורט יהיו בקרוב (:  -

נכתב על ידי ג'ינג'ית [= , 16/6/2009 08:04  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ינג'ית [= ב-21/6/2009 08:51
 



לדף הבא
דפים:  

3,594

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ינג'ית [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ינג'ית [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)