לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ThE LiFe oF A.S.XP


השעמום שלי מהבית והפנימיה.. :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

אהאעאהאה יום רביעי.. :(


אהאה!! נקיונות!!

לא רוצה!!!1

היום זה היום הכי מעצבן שקיים..לפחות בפנימיה.. :(

יאאלה מחר אסיפת הורים ומביאים לי ת'מנגל שלי!!

קיצר...ל"ג בעומר שמח :)

נכתב על ידי it_is=SPonGbOb!O~o , 28/4/2010 11:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהאהאהאאהאה ל"ג בעומר.. :)


אהה איזה כיף עוד מעט ל"ג בעומר....^^

כל כך התגעגעתי לחג הזה..

עושים שישליק עם הקבוצה בחנייה מחוץ לבצפר..XD

מדורה של העצים שאנחנו אוספים..(לא מדורה כל כך גדולה..^^)

וגיטרות וכיף חיים!!!!

ואני מביאה ת'מנגל שלי !!!!!!!!!(!!!)

אני כל כך רוצה כבר לחזור הבייתה לכל היסודי!!

חח פגישת מחזור והעיקר אני אראה את היפה שלי!!!!!!

ואביטלוש תבוא סוף סוף!!

ואולי אני אראה עוד כמה בנים ולא רק את שי שמעון ורומן..חח

קיצר יהיה טוב..בלי עין הרע...חמסה חמסה טפו טפו טפו

חחח

נכתב על ידי it_is=SPonGbOb!O~o , 27/4/2010 13:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חח גונסים ממאשקע!!!


איך מגיעים לך רעיונות לפוסטים חדשים?

כשבאלי לדבר או להוציא משו אני כותבת פוסט..חח

מהי ההפסקה הכי גדולה שעשית בין פוסט לפוסט?

שנה ככה...XP

פרסמת פעם פוסט שאת מתחרטת עליו?

 אמממ..לא שאני מודעת אליו..XD

האם את מעדיפה הרבה כניסות לבלוג ומעט תגובות, או הרבה תגובות ומעט כניסות?

יותר תגובות ומעט כניסות..אני רוצה לדעת מה אנשים יכולים להציע לי אם יש לי בעיה .. :)

את מגדירה את עצמך כמכורה?

לא ממש..רואים לפי כמה זמן לוקח לי לעדכן..חחחחח

מי יודע על הבלוג שלך?

מי שנכנס אליו..כמה מהפנימיה...ו..זהו?

 איזה בלוגים את קוראת?

של כל מי שמגיב לי...כל מיני..=)

איזו עיצה היית נותנת לבלוגר מתחיל?

אל תשקר..תהיה אתה עצמך..אל תתלהב..ואל תרד על אנשים בחיים!!גם אם הם מעצבנים!!

מממ...

פחחח מזה המממ...הזה??!? XD

נכתב על ידי it_is=SPonGbOb!O~o , 24/4/2010 14:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי..ממצב?

אצלי? יהיה טוב...

פשוט משעמם כל כך בבית שזה הורג אותי!!!      

אני מתגעגעת לפנימיה ולקבוצה ולכל מה שיש בה  !    

למרות שבחופש הזה היכרתי מלא אנשים  

וראיתי כמה שלא ראיתי כבר 3 שנים

עדיין אני לא יכולה בלי הפנימיה!!!

עד כמה שלפעמים רע לי..זה הבית שלי...

ואני מעדיפה את הפנימיה על הבית האמיתי שלי בזמן האחרון...

אני רק מקווה שהשנה לא תעבור מהר מידי.. :)         

                                                                    

נכתב על ידי it_is=SPonGbOb!O~o , 24/4/2010 13:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון לאחר כשנה...


לאחר ששנה לא הייתי פה..(אפילו יותר)

הגיע הזמן לעדכן...!!

אז....החיים בפנימיה דיי גרועים בגלל שכל הבנים של הקבוצה שלנו ילדותיים ומפגרים...

יש רק כמה אנשים בפנימיה שהם חברים טובים שלי...

יש סיכוי שאני בכלל עוזבת את הפנימיה..

אני רוצה לבכות כל הזמן..

אני מתה לחזור הביתה לחופש הגדול ולשכוח את כל הדברים הרעים שקרו..

אני פשוט נכנסת לדיכאון אני לא יודעת מה לעשות

אני אוהבת בן שפשוט לא שם עליי...וזה כואב.. :(

אני לא רואה את החברה הכי הכי טובה שלי מהילדות כמעט..והיא היחידה שמכירה אותי באמת..

וו..זהו ביינתים...

 

נכתב על ידי it_is=SPonGbOb!O~o , 17/4/2010 12:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  it_is=SPonGbOb!O~o

בת: 28

ICQ: 213187905 




581
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לit_is=SPonGbOb!O~o אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על it_is=SPonGbOb!O~o ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)