לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my story


אין לי תיאור לזה..סתם מישהי שכותבת את מה שיש לה בראש..זה נראה לי תרפיה טובה לא? אבל בקיצור בת 17 ,שנה אחרונה בתיכון מתמודדת עם השיגרה והשגרתי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008


טוב אז ככה היום כבר הלך יותר טוב אכלתי קצת ובריא =]


להן המאכלים  שנאכלו :


סלט


100 גרם גבינת קוטג 3% (בערך 100 קלוריות)


חצי קופסת טונה במים (80 קלוריות )


5 קרקרים (גם 100 קלוריות)


 


ככה שאפשר לסכם את היום בבערך בין 300 -350 קלוריות ...


ככה שאני מרוצה


כמובן שעשיתי את אימון הכושר הקבוע שלי , אבל אני עדיין לא רואה הבדל ושונאת את מה שאני רואה


מחר עוד יש לי  אימון ריצה על הבוקר ובדיקות דם ומבחן בביולוגיה ומחר זה היום שקבעתי לצום בו ..


זה היום היחיד שאני לא לומדת לאיזה בוחן או מבחן אחר הצהריים (האוכל משפיע על הריכוז שלי בלי אוכל אין ריכוז אי אפשר ללמוד) אז מחר הולך להיות יום קשה קשה...אני כבר רוצה להיות ברבעי..


חשבתי על זה וזה דיי אירוני מה שרשמתי אני לומדת ביולוגיה ורוצה להיות פרמדיקית בצבא ותראו את המצב שלי...זה אפילו די מצחיק כשחושבים על זה..


אני רוצה שיום רבעי יגיע כבר ביום רבעי אני במרינה נפגשת עם הבחור החדש שלי לצורך הבלוג נקרא לו תומס כי הוא ממוצא ספרדי פגשתיח אותו בחופשה בארץ ולצורך הפרוטוקול לא קרה ביננו כלום בחופשה הזו ואתם יודעים חשבתי שזה לא בדיוק יתפתח כי מה שקורה בעיר המסוימת הזו בארץ נשאר בדרך כלל בעיר הסוימת הזו בארץ אבל איכשהו חודש ביננו הקשר ונפגשנו שבוע שעבר והפגישה היתה כזו כיפית באמת שלא נהנתי כ"כ להיות עם מישהו ולדבר איתו בצורה כ"כ זורמת הרבה הרבה זמן וגם אז לא קרה כלום כי בוא נומר שהיו לי עיניינים לא סגורים עם סקיפ עדיין (ראו פוסט ראשון ) ואני לא חושבת שזה מוסיף לאף אחת להיות עם בחור ביום שישי ועם אחר ביום שני..


אז יום רבעי אני יראה אותו זה יהיה קיטצ'י להגיד שאני מתרגשת?

נכתב על ידי angi17 , 10/11/2008 21:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



day 1


טוב זו לא ההתחלה שתכננתי תיכננתי לא לאכול כלום היום זה לא כ"כ הלך ואני דיי מאוכזבת מעצמי אז בלי הרבה חפירות:

חתיכת עוגה

2 שוקולדים

ו4 ביסים בכפית מגלידה

 

אכלתי כאלה שטויות אני פשוט לא מאמינה אני מקווה שמחר יהיה יותר טוב

 

אופטימית עדיין...

נכתב על ידי angi17 , 9/11/2008 21:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



breakfast at tiffany


טוב אז בהמשך לפוסט האחרון והמפחיד שלי קיבלתי קצת היגיון ודיברתי על זה עם אמא שלי אמרתי לה שאם היא לא תקבע לי תור לדיאטנית ותרשום אותי למכון כושר המצב שלי רק ילך וידרדר הסברתי לה שזה לא עוזר שיגידו לי שאניר זה כי אני לא רואה את עצמי ככה ושום מילים של אחרים ומידות בגדים ישכנעו אותי כי כשאני מסתכלת במראה אני רואה משהו אחר הסברתי לה שזה בעיה אצלי ואני מודעת לזה ואני לא יכולה לתקן את זה היא כמובן רצתה שאני ילך לפסיכולוגית (צפוי) אבל אני לא מאמינה בפסיכולוגיות אני מאמינה בעצמי ואני יודעת שהבן אדם היחיד שיכול לעזור לי זה רק אני אני אני ושוב אני ...והבן אדם היחיד שאני איהיה מסוגלת להקשיב לו בקשר לאוכל זה דיאטנית שקיבלה תואר על הידע שלה באוכל ויש לה תעודת הסמכה בקלוריות על הקיר אני יסביר לה שאני רוצה תפריט שיש בו מזון אבל שיוריד  במשקל אני ארשם למכון ואתחיל תוכנית אימונים יומית ואני ירזה בלי להרוג את עצמי ..כי המצב הבריאותי שלי כבר ממש חרא אני אפילו לא רוצה לעשות בדיקות בשביל לדעת ויש לי צו ראשון חודש הבא שתבינו..

אל תקחו את זה כאילו אני כבר לא מאמינה בפרואנה אני כן ..זו אכן דרך חיים אבל לצערי היא חייבת להיות סמויה אחרת לא יהיה אפשר לקיים אותה ...שבוע הבא היומולדת שלי ואני רוצה להרזות עד סוף השבוע זאת אומרת שאני חייבת לחזור לדיאטת ה300 קלוריות (לשבוע הזה) ולעשות ספורט כמו מטורפת !! כדי שיהיה תוצאות ולעשות את זה חכם כדי שאמא שלי לא תשים לב אחר זה אני כבר ילך לדיאטנית ולמכון כושר ואתחיל לשקם את הנזקים של הגוף שלי כדי שהבדיקות של הצו ראשון יצאו טובות ולא יורידו לי פרופיל כי אני חייבת פרופיל 97 אני רוצה להיות פרמדיקית...

אז הולך להיות לי חודש ממש קשה אני רוצה כבר להיות אחרי הצו הראשון שאני יוכל לחזור ולתכנן תפריטים נורמלים והמשיך לרזות עד למטרה !!!

אבל אני רואה כבר שהולך להיות לי חודש קשה ..

השבוע אני לא יכתוב פוסטים אני רק ארשום מה אכלתי כל יום וכמה ספורט עשיתי זה יהיה כמו יומן דיאטה..=]

 

בהצלחה לי..

נכתב על ידי angi17 , 8/11/2008 20:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  angi17

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לangi17 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על angi17 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)