לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תגובות?!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

האם זה הוא?


יש לי אבא, אני פחות או יותר יודעת את שמו. פגשתי אותו רק 3-4 פעמים שאני זוכרת אותן. הייתי אז רק בת 3 או 4, ופחדתי מכולם - חוץ מאמא וסבתא שלי, שזה הייה העולם שלי. זה באצם כמו שלכל הילדים... הם לא מכירים שום דבר חוץ מהאנשים נמצאים סיבבם, ואבא שלי לא הייה חלק מחיי - אז פחדתי ממנו. עד כו, אני לא יודעת למה נולדתי. אני יודעת שיש לי 2 אחיות שגדולות ממני בשנה - ליזה וג'ני. אף פעם לא חשבתי אליהן, לפני כמה שנים ראיתי את התמונה שלהן שאינטרנט ומאז אני לא ראיתי אותן. התווי הפנים שלהן נראות בידיוק כמו שלי. ליזה יותר רזה וג'ני יותר שמנה. אף פעם גם לא הזכרתי אותן כ- "האחיות שלי", כי חוץ ממייקל, אין לי אחים.
היום גיליתי משהו. כל החיים שלי פיזזתי לעולם שאני יהודיה מושלמת, אבל היום אמא סיפרה לי שלא. באצם - היא יהודיה, אבל הוא נוצרי. ולמה זה הופך אותי? [ביהדות האמא זאת שכובעת את הדת, בנצרות הבן] . בכל מקרה זה הוביל אותי לחיפושים ובסוף מצאתי רק תוצאה אחת שיכולה להתאים... כתבתי לו כמה דברים ->
Hello, My name is Elza Margolin. I was born in feb 22 1995. mabey you don't remmeber me, but kinda do. well... you my father .___.
Sasha is my mom~ hihi ^_^ .
[4:55:37 AM] Sasha Margolin says: SO~ if you want to contact your third [?] doughter [XD] you walcome O:<
[4:55:47 AM] Sasha Margolin says: My MSN:
[4:55:57 AM] Sasha Margolin says: [email protected]
[4:57:18 AM] Sasha Margolin says: Ohh and if its intresting - this is me today [: ~
[4:59:13 AM] Sasha Margolin says:
צונזר.
[4:59:24 AM] Sasha Margolin says: *from last summer, when I got my haircut -_-*
[4:59:54 AM] Sasha Margolin says: Ohh and by the way- Now I live in WI, and I have new brother name micheal! :D:D
[5:00:30 AM] Sasha Margolin says: I have so much to tell and I am not sure if its even you -_- ,

אני לא יודעת אם הסקייפ הזה אפילו חיי, אבל אני מקווה שכן. עכשיו במקום שהוא גר לילה, אבל אולי מחר הוא יענה לי. או שאולי הוא לא יענה לי? או זה בכלל לא הוא? האם הוא מפחד להזכר שיש לו עוד ילדה? ואם אישתו תגלה? האם אישתו יודעת שיש לו ילדה אחרת? אולי הוא בכלל לא אבא שלי, הוא פשוט תרוץ לאבא. אומייגוד! אומייגד! אני מפחדת לדעת את האמת, אבל אני כן רוצה לדעת אותה. אולי לא הכל כל כך רע. אמא לא רוצה לספר לי - ומה הוא יעשה? האם הוא לא יסים על הדבר הזה? מפחדת כל-כך.

ועכשיו לעוד עידכונים בנוגעה לנושא האהוב אליי- ג'ט D: .
אז כן, ככל שאני נמצאת לידו יותר ויותר, ככה אני שונאת אותו יותר ויותר. וזה נראה שלפי זה שאני שונאת אותו הוא מגיעה אליי יותר. הייה לנו ת'דבר הזה בשיעור מורשת עם קבוצות, והוא בשלי עם עוד ילדה. הוא כזה מעצבן, לא מפסיק לדבר ולדבר ולדבר שטויות. ואני כאילו החננה של השולחן, שכל הזמן  שותקת כי לא בא לה לדבר עם החייזר הזה.טישש...
נכתב על ידי , 13/12/2008 05:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עשו לי טובה...


תקליקו על זה ותקבלו לינקוק D: .

נכתב על ידי , 7/12/2008 20:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיול שנתי.


לפני שניה טפסתי שבסוף השנה הייה לנו טיול שנתי. זה לא שאני מטומטמת, פשוט לא חשבתי על זה עדיין! XD .
בשנה שעברה האנשים נסעו להולייווד! וגם אנחנו אולי ניסע רחוק ^___^ .
לא אבל למה אני מפליצה את זה? כי זה פשוט חלום! לעשות דברים שרצינו לעשות כל החיים אבל לא הייתה לנו יזדמנות! למשק בנים, לעשות דברים מגניבים, אומייגוד מה לא!

דברים לעשות בטיול -_-
* ללכת לפאבלה ולהגיד לו הכל, ממלאה הוא לא יראה אותי יותר בחיים >: .
*ללכת לג'ט, להסניף לו צרפתית ולהביא לו סטירה. מגיעה לברביות מגנטיות כמוהו!
* להתקע במט עוד פעם D: .

נכתב על ידי , 5/12/2008 04:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למר. שמלו 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מר. שמלו 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)