לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Move Along


One More Sad Song

Avatarכינוי:  !Hail Satan





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008


רק כשיש חרא פיזי

לא מרגישים חרא נפשי

 

טוב נו, כמה חרא אפשר בבת ובעט אחת?

נכתב על ידי !Hail Satan , 18/10/2008 22:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי זוכר אותו?


שייגעצ- אינטרקום

גשם בחוץ, וזהו חורף עצוב בשבילי
כובע גדול על הפרצוף, רק שלא יראו שזה אני
בחורות צעירות, עוד לא סיימו תיכון
ויש פה מאה אלף איש אבל אני תמיד אהיה אחרון
הייתי מציע לך לנסוע איתי אבל אין לי רשיון

פזמון:
ואולי, מחר יהיה יותר טוב, את תראי
מחר יהיה יותר טוב, בשבילי
ואם את שומעת את השיר שלי
אז תדעי שזה אני
מחר יהיה בסדר, את תראי
מחר יהיה בסדר, בשבילי
ואם את עוברת ברחוב שלי
צלצלי לי באינטרקום
ואז אני אקום ואפתח לך את הדלת

בלונדינית חמודה יושבת על הבר
מקווצת את האף
קיווץ אחד ממנה ותכף אני עף
חשבתי שאולי אני אגש אליה, נתחיל לדבר, אני אזמין לה משקה
אבל עד שיהיה לי את אומץ, אני והבלונדינית נחכה
אני הייתי מזמין אותה לשמוע תקליטים
אבל אני גר עם ההורים

פזמון:
ואולי, מחר יהיה יותר טוב, את תראי
מחר יהיה יותר טוב, בשבילי
ואם את שומעת את השיר שלי
אז תדעי שזה אני
מחר יהיה בסדר, את תראי
מחר יהיה בסדר, בשבילי
ואם את עוברת ברחוב שלי
צלצלי לי באינטרקום
ואז אני אקום ואפתח לך את הדלת

 

 

ובכל זאת, אף פעם לא באמת שכחתי.

לא שכחתי כמה הוא פגע בי

כמה אהבתי אותו.

לא הפסקתי לחשוב עליו

לא מחקתי את התמונות והמילים

אין שנייה שאני לא בודקת מה הוא עושה

איפה נמצא

ואיזה זונות נוספות מכירות אותו

לא הפסקתי לקנא בכל אחת שנפגשה איתו

קורע אותי מבפנים לדעת שהוא מזדיין איתה

ורק שני שירים גורמים לי לצמרמורת אינסופית

לגעגועים לא פוסקים, וזכרונות מתוקים וכואבים.

שני שירים שמוציאים ממני את הדמעות שמוחזקות מזמן.

ושיר אחד.

שמזכיר לי את הבן זונה הזה.

נכתב על ידי !Hail Satan , 18/10/2008 02:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבוא


בוא נגיד שהכל התחיל להשתנות בכיתה ד'

עד כיתה ד' היו לי חברות. ככה כמו לכולם. החננות האלה בכיתה. שמסתובבות יחדיו.

תכלס, לא הייתי חננה מה שנקרא, פשוט רחמתי עליהן אז נטשתי את יכולתי להיות 'מקובלת' עאלק.

אבל אני כ"כ לא מתחרטת, שלא בחרתי להיות עם הפרחות הזונות האלה.

בכל מקרה, כיתה ד'. הצטרפת ילדה חדשה, ו' באה.

ילדה חדשה יודעים, אף אחד לא רוצה להתחבר. וכמה לא צפוי אני נתקעתי איתה.

כי ביום הראשון התיישבתי לבד והיא התיישבה לידי. די התעצבנתי. אבל לא נהרוג אותה.

היא די העיקה עלי. אבל בסופו של דבר חיבבתי אותה ונהיינו החברות הכי טובות.

נהייתי שפוטה שלה אבל בהפוכה. ז"א. לא יכולתי לזוז בלעדייה לשום מקום. הכל ו'.

בהפוכה, כי אומנם לא יכולתי לזוז בלעדיה. הייתי מתייחסת אליה כמו אל כלב.

כן, לקחתי אותה כמובן מאליו ברמות שאין פשוט אין. ומה לעשות שהייתי בטוחה שהיא תשאר איתי לנצח?

בכל מקרה, כיתה ז' עברנו יחד לאותה כיתה. היו לי שתי חברות בכיתה החדשה.

ו' שבאה איתי. וא' שהיית חברה שלי מכיתה א' ואני הייתי שפוטה שלה, רק שהפעם לא בהפוכה.

(על א' אני בטוח אכתוב פה עוד הרבה, היא סוג של הרסה לי את החיים אבל בנתה אותם בצורה שלה)

בכל מקרה ו' וא' לא הכי חיבבו אחת את השניה. ככה שאני הייתי המגשרת. קצת לא נעים לבחור עם מי לשבת

מבין שתיים. עם מי ללכת להפסקה. עם מי לשבת בטיולים. אבל איכשהו הסתדרנו. והן התחילו לדבר אחת עם השניה.

וא' בתור ילדה די נואשת. לא יכולה להישאר דקה לבד. הזמינה את ו' לבוא אליה.ו' באה.

ומאותו היום הכל התהפך.

אני ו-ו' לא היינו כ"כ מוכרות בואנגיד בכיתה החדשה. וכשו' הפסיקה להסתובב איתי ועברה לא'. הרגשתי נורא פגועה.

בעיקר בודדה, כי לא היה לי למי ללכת. אחרי שרבתי נורא עם ו' על כל מה שקרה. התחלתי לחפש חברות.

היית בכיתה מן חבורה שהיא יותר מקובלת. הן לא היו פרחות כמו בכל כיתה.  רגילות חמודות ומקובלות.

כמובן שרצתי להתחבר איתן. איכשהו אני לא מבינה למה הן חיבבו אותי. והתחלתי להסתובב איתן.

ו' בינתיים התהפכה מבן אדם תמים ואהוב לחרא הכי גדול עלי אדמות. ואני סוףסוף מצאתי חברות נורמאליות.

בהתחלה ליקקתי לי' (שעליה אני גם אכתוב הרבה) נורא רציתי שהיא תאהב אותי. ותתחבר איתי.

כיום בוא נגיד העולם התהפך.

כן אני מאוד מקובלת בכיתה. ו' ... אנחנו ביחסים יחסית טובים. י' היא החברה הכי טובה שלי ואני שלה אני משערת.

וא...... בוא נגיד שעם א' המצב מסובך, לא ביני לבינה. אלא בינה לבין עצמה. אני לא חושבת שהיא תחזיק הרבה זמן מעמד.

אם לא יהרגו אותה היא תהרוג את עצמה. וחבל לי עליה. על הבאנדם שלמרות שהשתפטתי אחריו הייתי מעריצה.

בנאדם מדהים וחכם. קולטת כ"כ מהר. אין דבר שהיא לא תגע והוא יהפוך לפלא אלוהי. חבל שהיא הורסת את עצמה מבפנים. חבל לי עליה.

נכתב על ידי !Hail Satan , 16/10/2008 20:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

99
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!Hail Satan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !Hail Satan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)