לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


. החיים שלי. הדמעות,החיוכים,האושר והעצב.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שבתות וחגים.


אתם פשוט לא מבינים כמה שאני אוהבת את תקופת החגים הזאת.

כל המשפחה כל הזמן ביחד.

למרות שאני בית ליד סבתא ובית ליד דוד שלי אני כ"כ מתגעגעת אליהם ופתאם בחגים כולנו ביחד.

כל הצחוקים בארוחות, המשחקים עם הדודים והשיחות לתוך הלילה.

 

נראה לי שרק בתקופה הזאת אני מתחילה להעריך את המשפחה שלי בלי סוף.

יושבים כולנו כל ה-6 דודים ובני הזוג שלהם וכל אחד עם הילדים שלו, שתודה לאל לא חסר,פשוט אין אחד שלא מרגיש שייך ותשומת לב וכיף.

 

עוד דבר טוב בתקופה הזאת זה כל החופשים. כ"כ היה לי קשה לחזור ללימודים שזה מטורף. עדיין לא התרגלתי ואני גם לא רוצה.

טוב לי ככה לראות את כל המשפחה כל יום וארוחות איתם וצחוקים וכיף.


עוד חודש פולין.

אני נורא לחוצה.

יש לי יומולדת בפולין ואני לא רוצה לא לחגוג. אני רוצה להנות ביום הזה. ובמקום להנות אני הולכת להסתובב במחנה השמדה.

מה עוד שאני ממש מפחדת. אני נורא רגישה ולוקחת כל דבר ללב ואני מפחדת להיכנס שם לטראומות נוראיות.

 

 

חג שמח ושנה טובה לכולם.

תחייכו תמיד(:

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/9/2007 18:52  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא של יועד ואן ב-6/2/2009 20:44
 



...


היכן אתה..?
לא יודעת...
בוהה בדרכך..
אם תלך.. אני איתך
פגעת בנשמה
נא אמור לי שתשוב
מחכה לך
יום עובר.. אין תשובה
רק תגיד לי מה קרה

לב שבור
לי נתת
אין תרופה למחלה
לבד בוכה
אותי הותרת
לא יודעת מה קרה
לבד יושבת.. וחושבת..
הלב נשבר

אהובי בי פגעת
נותרתי לבדי
מחפשת.. רק סימן
לאהבתי
אותך.. לא שכחתי
רואה רק את דמותך
האפלה שבעניי
רואה אך בשממה

לב שבור...
לי נתת
אין תרופה למחלה
לבד בוכה
אותי הותרת
לא יודעת מה קרה

לב שבור
לי נתת
אין תרופה למחלה
לבד בוכה
אותי הותרת
לא יודעת מה קרה

לבד יושבת.. וחושבת..
הלב נשבר..

 

 

 

אני שונאת להיות ככה.

אני לא רוצה להתאהב בך.

לא רוצה.

 

מאז שהכרנו תמיד אתה עשית לי משהו. כל בחור שהייתי איתו או כל קשר שרציתי להתחיל חשבתי על האופציה "אולי אתה רוצה אותי"

 

אני חייבת לשכוח אותך.

חייבת...

 

לא נעלמתי אני עדיין פה. הייתי צריכה קצת לצאת מישרא.

נכתב על ידי , 25/9/2007 20:32  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-4/10/2007 11:41
 





כינוי: 

בת: 32

ICQ: 321514747 




18,568
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאתה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאתה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)