לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

שלום לכולם (: התגעגעתם?


אלי כאן! התגעגעתם? D:
נמ בכל מקרה אני לא אחפור יותר מידי פשוט שמתי לב שהבלוג דיי ננטש אבל היי! אל תבינו לא נכון! ממש ממש לא פרשנו/עזבנו או כל דבר אחר! אנחנו מצטערות שזה יצא ככה פשוט... תראו, יש לנו הרבה דברים שכתבנו, באמת הרבה, אבל כולם פשוט... איך אני אגדיר את זה, יותר מידי קיטשיים, אין להם פואנטה והעלילה שלהם לא מתפתחת לשום מקום, ולא רק אנחנו חושבות ככה. זאת קצת בעיה כי שתינו ממש אוהבות קיטש ככה ש.. כן, זה מה שיוצאXD
בכל מקרה, החלטנו ליישם את הביקורות איכשהו חחח ואנחנו רוצות לומר שאנחנו סה"כ לוקחות קצת זמן לכתוב סיפור חדש ונורמלי, וזה רק בשבילכם כדי שתאהבו אותו כמו כל שאר הסיפורים (:
וכן, אני יודעת שזה לא היה בסדר מצידנו שדיי השארנו אתכם ב"מתח" ואנחנו ממש מצטערות בקשר לזה, זה לא היה צריך לצאת ככה |:
ואגב, לאלה שלא יודעים, אני בכיתה ט' שזאת כיתה ממש קשה ומאוד חשובה ומשמעותית ואני צריכה להשקיע ברמות אדירות ותאמינו או לא כבר בהתחלה נורא קשה לי עם כמה מקצועות ואני פשוט משקיעה את כולי, ואני גם צריכה לעשות 45 שעות מחויבות אישית השנה ואני הולכת למדצים ולמד"א ולכמה דברים ככה שלפעמים אין לי זמן למחשב, מה לעשות?
וגם לשחר אין כל כך הרבה זמן במחשב, היא עושה בייביסיטר ולומדת וזה לא קל לשתינו \:
בכל מקרה, אני מקווה שאתם מבינים... וזה הכל (:

אוהבות המון, אלי ושחר 3>
נכתב על ידי , 18/11/2009 21:20  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-16/4/2010 18:19
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTwincest © Shahar & Eli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Twincest © Shahar & Eli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)