לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

All I need Is You!


~"...היי אתם מסתכלים לי בעיניים אז תגידו לי אז מה בנתיים אתם רואים שם שאני לא רואה..."~(שי גבסו שולט)!

כינוי: 

בת: 34

ICQ: 310937901 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

כמה אבק!!!!!!!!!


כמה דברים השתנו בחיי!!!!!!

הרבההההההההההההההההההה....

 

 

אז ככה, עוד 4 ימים יש לי פזמולדת... [שנה בצבא.. כבוד חחחחח ]

 

נגמרה סופית תקופת ע'!

 

זאת בעקבות מישהו מהבסיס שהכרתי, היה סתם איזה משהו, אבל לא לקרוא לזה משהו .... אבל בקיצור יש לו חברה ואנחנו ידידים זהו זה..

ועכשיו חוק מרפי מככב!!!!!!!!!!!! 

 

אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי...

יש 3  גברברים חחחחח

 

אחד האמת הבנתי שהוא סתם סטוציונר... בייייייייייי

נשארנו עם 2....

שניהם חמודים, באמת... אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי! ונראה לי ששניהם מעוניינים... בעיההההההה בעייתיתתתתתתת...

 

וואי הזמן עבר כל כך מהר...

 

הייתי אתמול בפורום היה ממש כייףףףף :)

 

 

זהו בנתיים...

 

המשך שבת שלום!

נופית.

נכתב על ידי , 8/11/2008 15:17   בקטגוריות "סתם כי בא לי לדבר...", דברים שבלב..., אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*-*~All I need Is You~*-*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*-*~All I need Is You~*-*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)