לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

'החיים'




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

פוסט שני ביצ'ס (:


חח. הינה עוד פוסט (=

סוף סוף גמרתי עם המחזור המעפן הזה D:

ואני הולכת היום לגל לראות סרט.. אני מקווה שהיא לא הזמינה כמה בנות שאין

לי כוח אליהן .. \=

יש לי תקציר של סיפור , עכשיו אם זה נראה לכם יפה אז תגידו לי ואני אתחיל סיפור בהמשכים חדש ^^

נממ הסיפור הוא לא על מישהו מסוים שאני מכירה. הכל מהראש. והכל דמיוני אז אם השם שלכם מופיע בסיפור

אז זה לא אתם .. !

הינה התקציר- הקדמה:

היום יעל כבר בת 36 נשואה עם 3 ילדים מקסימים .

היא נולדה ל-2 הורים אוהבים , ליאורה ומשה.

אך לא הכל היה מושלם.

הכל התחיל מאותו היום בו אביה משה, פתח חברה חדשה.

החברה הייתה חברת מניות , אך באותו יום שהבורסה נפלה גם משה נפל.

יעל ואימה ליאורה המשיכו בחייהם כרגיל ושמו לב שמשה היה הרוס ומדוכא אך שכל פעם שאלו אותו

אם הכל בסדר, הוא התנהג כאילו הכל טוב, אך בליבו הכל היה הרוס, הוא כל יום קם בלי טעם לקום.

כאילו שכח שיש עוד משהו חוץ מעבודה , הוא שכח שיש לו את משפחתו .

הגיע יום הולדתה ה- 11 של יעל , זה היה יום שני בכיתה ה' . 

היא הלכה לבית הספר .

הכל היה פשוט מושלם , חבריה של יעל שרו לה ויעל היתה מאושרת.

" מזל טוב יעל " אמרו לה חבריה ביחד.

" טוב שקט בכיתה, נתחיל ללמוד. " אמרה מורתה נעמי, שרצתה ללמד אף שהלימודים עוד מעט מסתיימים,

מבחינתה צריך היה ללמוד עד הדקה האחרונה.

השיעור היה משעמם ויעל רצתה כבר שתיהיה הפסקה.

" יעל גשי למנהלת , היא קוראת לך " המורה אמרה והבהילה את יעל .

" מה עשיתי ? " שאלה יעל, היא חשבה שהפריעה.

" כלום חמודה, המנהלת רוצה להגיד לך משהו " השיבה.

יעל קמה ממקומה, לקחה את התיק שלה ויצאה לחדר המנהלת .

יעל הגיעה לחדר ודפקה על הדלת בחשש .

"כנסי יעל " המנהלת אמרה.

יעל נכנסה וראתה את אימה יושבת ליד המנהלת ובוכה.

" אמא מה קרה?, למה את לא בעבודה? " שאלה יעל.

" אבא .." אמרה אימה.

"מה אבא? " שאלה.

" היא מנסה להגיד ש.. " אמרה המנהלת בעצב.

" אבא התאבד ! " אמרה מהר ליאורה, אימה.

ככה עברה לה כל יום הולדת , בעצב.

ויעל שהפכה מילדה שמחה לילדה מפוחדת ובודדה.

ליאורה אמה הייתה עצובה שיעל בודדה ועצובה.

ליאורה החליטה בסוף החופש הגדול שצריך לעבור דירה , מהעיר חיפה שבצפון לעיר שבמרכז, רמת השרון.

הן עזבו הכל , ועברו לעיר רמת השרון .

עוד כמה ימים יתחילו הלימודים של יעל בכיתה ח'.

 

וזהו D =

תגובות על הסיפור ? יתקבלו בברכה.. [=

נאצה ? יש למעלה את האיקס ^^

 

 

אלכס החמודה והמלכה.

שכל כך צנועה D:

 

נכתב על ידי לא באלי O= , 17/10/2008 15:22  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון [:


הבלוג די בשבילי ..

אז נאצה > קפצו לי.. P =

 

קוראים לי אלכס..

פתחתי כדי לכתוב מה שבראש שלי.

אני לפעמים אכתוב על זמרים, ושירים יפים שאני ממליצה עליהם..

ואולי אני אתחיל סיפור בהמשכים , או אולי אני ישים פה שיר שאני כותבת..

נראה כבר .. [;

 

 

-

אלכס.. ~.~

נכתב על ידי לא באלי O= , 15/10/2008 14:19  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  לא באלי O=

בת: 28




170
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא באלי O= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא באלי O= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)