לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 271193788 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

חוסר שיווין


איך אני מתה על הקטע הזה, שלי אסור לדבר עם אקסים אבל הוא בבקשה. והוא לא מבין שזה לא בסדר. הוא יושב לידי מדבר אתה בפלאפון כאילו כלום- העיקר עוברים ליד האקס שלי אני מחייכת זהו סוף העולם עוד שנייה הורג את המסכן. פותחת סתם את העמוד שלו מוצאת שם את האקסית )היחידה שאני מכירה( שלו ישר בקיר החדשות והתגובה- מה בכלל את מחטטת לי בפלאפון. זה שזה לא בסדר לא מעניין אותו, מה שאני מרגישה עם זה גם לא מעניין. והכי עצוב אם אני יפתח את זה, זה לא יגמר בטוב. כי הוא אדם שלא ישב ויקשיב, עוד לא קרה שבאתי בטענה עליו והוא נתן לי לסיים את המשפט. אבל מה הבעיה אני אוהבת אותו ורק אותו אז יושבת ואוכלת חרא.(אני יודעת שזה סתם דיבורים ולא יותר מי זה, אבל זה מרתיח אותי)
נכתב על ידי , 2/12/2013 23:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדונת =^_^= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדונת =^_^= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)