לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Smiiiiile ~ :D


להלהלה D:

יום הולדת שמחAvatarכינוי:  Smile_YouGoDamnShitXD

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

היא בכתה ! היא בכתה ! היא בכתה ! D =


אוקיי, אז יצא לי פעם אחת לראות אותה בוכה - שנה שעברה |:

ואתמול היא בכתה שוב . מגניב ! XD

כאילו ~ חברה שלי אומרת לי שזה 'לא ביג דיל' O__O

ושהיא רואה את אמא שלה בוכה מלאמלאמלא ~

אבל בשביל אמא שלי - לבכות ?! XD

זה משו לא מהעולם הזה ...

ת'אמת ?! לא ציפיתי לראות אותה בוכה אפעם .

כלומר, בטוח ששאלתי את עצמי הרבה ממה היא בוכה,

אבל בגדול - היא הראתה את עצמה כאישה חזקה, אולי אפילו יותר מדי . \ =

כשאחי הקטן נבהל ובא אליי מפוחד ואמר לי בלחש, "אמא בוכה !"

שני צעדים וכבר הייתי בחדר שלה, רק נכנסתי - והיא אמרה לי "עופי מפה ."

יצאתי, מה לעשות ? גם לה מותר, אני מניחה ...

אחי ראה שאני לא עושה כלום עם זה, אז הוא רץ לאבא שלי .

גם הוא די נבהל [-.-] ונכנס לחדר במהירות, שמעתי שהוא נישק אותי [ במצח או בלחי O: ~

כי היה לזה צליל חזק מדי לשפתיים XD ] .

אז הוא שאל אותה מה קרה, והיא אמרה בסנוביות כזאת - "גם לי מותר לבכות סתם !" .

ופה הכל נגמר, כי הפסקתי לצוטט משעמום XD

אני שונאת אותה הכיהכיהכיהכיהכי בעולם, כי היא לא יודעת להיות אמא . |:

אמא לא צריכה רק 'לגונן' על הילדים שלה, היא צריכה לתמוווך ! O:

אבל אמאשלי ? O__O

בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע .

 

~

לעניין אחר לגביה -__-

אני מעריצה אנשים שבנאדם מעולם לא הכיר עד שהכיר אותי ! D:

[כמו כל החברות שהכירו אותי והחשיבו אותי למוזרה רצינית XD]

בקיצורים ~ D:

התאהבתי בלהקה קוריאנית *__*

נו ... זה האלה עם העיניים כמו של היפנים, רק שהקוריאנים [כך שמתי לב D:] -

הרבהרבהרבה יותר סקסיים | חתיכונים ^^

ואמאשלי [בעבעבע XD] מחקה את כל מה שקשור אליהם מהמחשב שלי . ><

כי היא לא אוהבת אותם !!! O =

איזה מזל שידעתי שזה מה שיקרה, ובגלל שהייתי כלכך מוכנה היא מחקה היה רק העתק של התיקייה . XD

וואטאבר .__.

עוד מעט ישלי יומולדת D =

22.10 XO

וחברה שלי כבר הכינה לי מתנה D:

 

 

... 3 >

נכתב על ידי Smile_YouGoDamnShitXD , 16/10/2008 13:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



35
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSmile_YouGoDamnShitXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Smile_YouGoDamnShitXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)