לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

!!!A ROOM WITH A MOOSE


But, I've chosen THIS particular worm-hole because in the end of this Worm-Hole Lies... A ROOM, WITH A MOOSE!

Avatarכינוי:  מיניצן

בן: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

זכרונות - אחרון ודי


לפני שהוא נעלם - רציתי לנצל את הבלוג בתור במה למי שעדיין קורא פה מאז,

שיש לי גיבוי של כל השיחות במסנג'ר עם כולם, מיולי 2007 עד נובמבר 2010

 

אם מישהו מתעניין או רוצה, תבקשו - בכיף

 

יש לי חולשה מטורפת לנוסטלגיה, כתבתי פה את זה מיליון פעם

אני רגיש לזה ועדיין הלב פועם חזק כשאני קורא זכרון, גם אם הוא מלפני עשר שנים.

אני רק מקווה שלא הפסקתי ליצור זכרונות, ושלא אפסיק. גם אם אני בזוגיות מושלמת.

 

תמיד כתבתי על זוגיות- ייחלתי לזה, בכיתי בגלל זה, שנאתי בגלל זה, התביישתי בזה והתבגרתי בגלל זה.

ולא סתם הזכרונות הכי משמעותיים שלי מעשר השנים האחרונות קשורים לזוגיות.

זאת החוויה הכי מלמדת שקיימת לדעתי.. אתה לומד על עצמך בצורה הכי אמיתית שיש, ברגעי משבר, ברגעי אושר, בלי מסיכות ובלי התחכמויות.

אם יש משהו שלמדתי בעשר השנים האחרונות זה איך להשתפר בתור בן זוג, ותמיד ניצן כבן זוג היה אבן בוחן אצלי לניצן כבן אדם בכללי.

מה שלא יהיה, אני מקווה שאני אמשיך להשתפר ואלמד מטעויות.

תודה לכם ובעיקר לכן שלימדתן אותי על עצמי, על הבן אדם שאני, על איפה אני צריך להשתפר ועל מה אני צריך להכיר תודה.

כנראה שזה מה שקורה עם שתי אחיות גדולות ויותר מדי קומדיות רומנטיות.

בן 23 אבל עמוק בפנים בן 13.

 

הלאה ליעדים חדשים בחיים.

 

זה לא נגמר, זה רק הסוף

 

*שוב אם מישהו רוצה את השיחות שלו איתי - [email protected]

 

אוהב

נכתב על ידי מיניצן , 18/12/2017 21:36  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ים קארי לילה ב-8/3/2022 17:11
 



נגמר


 

 

סוגרים את המקום הזה שהקמנו כולנו ביחד לפני עשר שנים בערך

 

מבאס, אבל כולנו במקום אחר בחיים עכשיו.

 

להתראות ותודה על הזכרונות והנוסטלגיה,

נתגעגע

 

מיניצן

 

 

נכתב על ידי מיניצן , 9/12/2017 16:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,180
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיניצן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיניצן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)