לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Take it or live it


"עירומה כאן , בלי מסכות "
כינוי:  שוגר

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

כל כלב יבוא יומו !!!


אני יודעת שאתה קורא פה .... כן כן ,אתה

 

 

 

אתה שקורא לעצמך בשם יובל

אתה שטענת שלא הגעת אלי מפה ,שלא ידעת שיש לי בלוג

הופעת אצלי במסנגר (שאגב לא מופיע בבלוג בשום צורה )

 

זה התחיל לפני יותר משנתים ,כבשת את ליבי

חברה שלי אמרה לי מיד להזהר ,שזה נשמע רע

ואני עם הסקרנות שלי רציתי לדעת מאיפה באת

תמימה כל כך ,ראיתי הכל ולא חשבתי שבן אדם יכול להיות כל כך חולני

לא האמנתי שככה אפשר לשקר , להזות מחלות חשוכות

לספר לי סיפורים שאתה הולך למות ,לספר לי שאתה בבית חולים

גוסס , שנשארו לך חודשיים לחיות ,

להיות איתי בקשר כאשר אתה מספר לי שאתה בבית חולים בגרמניה לבדיקות

לשלוח לי מיילים קורעי לב .

ואז בכלל ....להודיע לי שאתה מת , לספר לי שזה אחיך ושיש לי מכתב ממך

להודיע לי שנחתתם עם הגופה בארץ ,ואני לא הבנתי למה אתה לא מתקשר אלי

וכבר התקשרתי לחברה קדישא לברר מתי ההלויה

שישי שבת שלמים ישבתי ובכיתי ,הייתי כלכך עצובה שלא זכינו להפגש

 

ואז ביום שלישי שנדלקו לי שוב האורות האדומים

חברה התקשרה והיית על רמקול ...והנה הפתעה ,אתה ענית לטלפון

"קמת מהמתים " ,אבל מהמספר שלי ידעת לצנזר אותי

אפילו טרחת והעזת לשלוח לי מייל על כתובת של השבעה

לא יודעת מה עבר לך בראש ,שאני אגיע ?

הטלפון לא על שמך ,בכתובת אין אף אחד בשמך

 

החלטתי להמשיך הלאה , לשכוח מהעניין

אבל אתה כנראה החלטת שכדאי להמשיך להטריד אותי

להשלות אותי ,לתת לי להכיר עוד דמות שלך

נתת לי כמה חודשים שקט ,ואז התחלת להגיב בבלוג

פירלטטת בעדינות עד שעברת למייל ומשם הדרך למסנגר היתה קצרה

ניסית לספר לי שאתה גרוש ,וגר בצפון

פתאום שמתי לב שיש דברים דומים בין "דן " הדמות החדשה שלך

לבין יובל ש"מת" , כבר הייתי יותר חשדנית ,הבנתי שמשהו מסריח

רצית שאתקשר אליך אבל שהטלפון צלצל לא העזת לענות ,אמרת שאתה מתבייש

ובכלל בהתחלה נתת לי את הטלפון של המשרד (שבמקרה היה המשרד של יובל )

ובאמת צדקתי , יום אחד עשית טעות גדולה ,שמת את התמונה של "דן " במסנגר של "יובל "

ואני ראיתי ,באותו יום שכנראה קלטת ..... נעלמת ולא הופעת עד היום

ואני חשבתי לעצמי ...יש נפתרתי ממנו ,אבל הפתעה ....

החלטת לשנות גישה , חשבת שאם תופיע אצלי בשם של בחורה (נעה )

אז אני אפתח יותר , אספר יותר , אבל שוב הבחנתי בזאת מיד

אתה לא מצליח לשנות את הכתיבה שלך ,היא זהה כאשר מבחינים בה

ואז גם בתיה הופיעה אצלי

 

יובל,דן,נעה,בתיה ......

 

 

נמאסת עלי , תעזוב אותי לנפשי

לך מהבלוג שלי ואל תחזור

תמחוק אותי מהמסנגר שלך

תעלם

 

אם לא ,צפה פגיעה !!!!

 

 

(עכשיו אתם מבינים למה כתבתי "כל כלב בא יומו " )

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי שוגר , 22/7/2007 12:33  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שוגר ב-31/7/2007 13:26



21,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)